ترجمه مقاله استفاده استراتژیکی از رسانه اجتماعی در تجارت های جزئی بر پایه مدل AIDA – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | استفاده استراتژیکی از رسانه اجتماعی در تجارت های جزئی بر پایه مدل AIDA |
عنوان انگلیسی: | Strategic Use of Social Media for Small Business Based on the AIDA Model |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16 |
سال انتشار : 2015 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8130 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 727.60Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم ارتباطات اجتماعی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک و روابط عمومی |
مجله: کنفرانس جهانی کسب و کار و علوم اجتماعی - Global Conference on Business & Social Science |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، دانشگاه Utara مالزی |
کلمات کلیدی: رسانه اجتماعی، بازاریابی رسانه اجتماعی، مدل AIDA و استراتژی رسانه اجتماعی |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه نشده است |
چکیده
1-مقدمه
1.1 تاریخچه و انگیزه تحقیق
1.2 اختلاف تحقیقاتی
2. بازنگری دست نوشته های علمی
2.1 رسانه اجتماعی در بازاریابی
2.2 تحقیقات پیشین بازاریابی رسانه اجتماعی
2.3 مدل AIDA و بازاریابی تجاری
3-متدولوژی
3.1 روش متدولوژی
3.2 ساختار و چارچوب تحقیق
3.3 بحث گروه کانون
3.4 تدوین استراتژی استفاده از رسانه اجتماعی به عنوان و منزله ابزار بازاریابی در کسب و کارهای جزئی
3.5 ابزارهای تحقیق
4-یافته ها
4.1 جمعیت نگاری آزمودنی های تحقیق
4.2 استفاده استراتژیکی از رسانه اجتماعی در تجارت
5-بحث و نتیجه گیری
Abstract
This study proposes a strategy for using social media as a marketing tool for small business based on the Attention, Interest, Desire, and Action (AIDA) model. The AIDA model has been applied widely for online marketing strategy but its applicability for social media remains unknown. The focus group discussion was used for data gathering involving twenty two small business entrepreneurs. The finding shows that the model can indeed be applied in strategizing the use of social media for marketing purposes. The proposed strategy serves as a guideline for small business entrepreneurs on how to strategically use social media for marketing.
چکیده
این مقاله نوعی استراتژی را برای کاربرد رسانه اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در کسب و کارهای جزئی بر پایه مدل دقت یا توجه ، علاقه ، تمایل یا گرایش و عمل ( AIDA) طرح و پیشنهاد میکند. هر چند مدل AIDA استفاده و کاربرد گسترده ای در استراتژی بازاریابی پیوسته و آنلاین داشته است اما کاربرد پذیری آن در رسانه اجتماعی همچنان نامعلوم می باشد. بحث های گروه کانون برای جمع آوری داده های مختلف منجمله برای بیست و دو کارآفرین کسب و کار جزئی استفاده شد . یافته تحقیق نشان می دهد که این مدل میتواند در استراتژی سازی استفاده از رسانه اجتماعی در اهداف بازاریابی استفاده شود. استراتژی پیشنهادی برای کارآفرین های تجارت جزئی به عنوان راهبردی در مورد چگونگی استفاده استراتژیکی از رسانه اجتماعی در بازاریابی استفاده می شود.