تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله استقرار واحدهای واقع در کنار جاده برای انتشار اطلاعات در VANET – نشریه ACM

عنوان فارسی: استقرار واحدهای واقع در کنار جاده برای انتشار اطلاعات در VANET: رویکردی تکاملی
عنوان انگلیسی: Roadside Unit Deployment for Information Dissemination in a VANET: An Evolutionary Approach
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2012 نشریه : ACM
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8531 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.45Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات و فناوری اطلاعات و ارتباطات
گرایش های مرتبط با این مقاله: شبکه های کامپیوتری، دیتا و مخابرات سیار
دانشگاه: برزیل
کلمات کلیدی: شبکه های خودرویی، الگوریتم ژنتیک، شبکه های حسگر وایرلس
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. کارهای مرتبط

3. حداکثر پوشش با مسئله آستانه زمان

4. روش تکاملی

5. نتایج و بررسی

6. 5.1 قالب بندی تراکم

7. 5.2 تغییرات تعداد RSU

8. نتیجه گیری و کار آینده

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

A Vehicular Ad Hoc Network (VANET) is a network where each node represents a vehicle equipped with wireless communication technology. This type of network can improve road safety, traffic efficiency, and many other traffic-related applications, minimizing their environmental impact and maximizing the benefits of road users. This paper studies a relevant problem in VANETs, known as the deployment of Roadside Units (RSUs). A RSU is an access points, used together with the vehicles, to allow information dissemination in the roads. Knowing where to place these RSUs so that a maximum number of vehicles circulating is covered is a challenge. We model the problem as a Maximum Coverage with Time Threshold Problem (MCTTP), and use a genetic algorithm to solve it. The algorithm is tested in four real-world datasets, and compared to a greedy approach previously proposed in the literature. The results show that our approach finds better results than the greedy in all scenarios, with gains up to 11 percentage points.

نمونه متن ترجمه

چکیده

شبکه اد هاک خودرویی (VANET) شبکه ای است که در آن هر نود نشان دهنده خودرویی مجهز به فناوری ارتباطی وایرلس است. این نوع از شبکه می تواند ایمنی جاده، بازده ترافیک و بسیاری از کاربردهای دیگر ترافیکی را اصلاح نماید، در حالی که تأثیر محیطی آن ها را به حداقل می رساند و فواید آن ها را برای استفاده کنندگان از جاده به حداکثر می رساند. این مقاله به بررسی مسئله ای مرتبط در VANET ها می پردازد که این مسئله به عنوان استقرار واحدهای مستقر در کنار جاده (RSU ها) شناخته می شود. یک RSU می تواند اکسس پوینت هایی باشد که همگی با هم توسط خودروها مورد استفاده قرار می گیرند تا انتشار اطلاعات در جاده ها را ممکن سازند. دانش قرار دادن این RSU ها به گونه ای که حداکثر تعداد خودروهای در حال حرکت تحت پوشش قرارگیرند یک چالش است. ما مسئله را مانند پوشش حداکثری با مسئله آستانه زمان (MCTTP) مدل می کنیم و از الگوریتم ژنتیک برای حل آن استفاده می کنیم. این الگوریتم در 4 مجموعه داده واقعی تست و با روش حریصانه که در دیگر متون ذکر شده اند مقایسه شده اند. نتایج نشان می دهند که روش ما در تمام سناریوها، 11 درصد نتایج بهتری را نسبت به روش حریصانه حاصل می کنند.