ترجمه مقاله اصلاح مدیریت عمومی: نقش بحران و قدرت بوروکراسی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله اصلاح مدیریت عمومی: نقش بحران و قدرت بوروکراسی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اصلاح مدیریت عمومی: نقش بحران و قدرت بوروکراسی
عنوان انگلیسی
Reforming the public administration: The role of crisis and the power of bureaucracy
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
16
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.218 در سال 2019
شاخص H_index مجله
71 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.481 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0176-2680
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10668
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
دارد اما ترجمه نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، اقتصاد، مدیریت عمومی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
مجله اروپایی اقتصاد سیاسی - European Journal of Political Economy
دانشگاه
دانشگاه هایدلبرگ، آلمان
کلمات کلیدی
بحران اروپا، بهره وری بخش عمومی، سیاست انسجام، نظریه بوروکراسی
کلمات کلیدی انگلیسی
Euro-crisis - Public sector efficiency - Cohesion policy - Theory of bureaucracy
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ejpoleco.2016.08.004
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. رشته ها (مسیرها)ی مرتبط در ادبیات
3. اقتصاد سیاسی اصلاحات اجرایی (اداری)
4. اصلاحات پایگاه داده MICREF
5. استراتژی تجربی
6. نتایج
6.1 نتایج اصلی
6.2 آزمون های استحکام
6.3 ضمیمه ها
7. نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10668 IranArze     10668 IranArze1     10668 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The need to balance austerity with growth policies has put government efficiency high on the economic policy agenda in Europe. Administrative reforms that boost the internal efficiency of bureaucracy can alleviate the trade-off between consolidation and public service provision. Against such a backdrop, this paper constructs (and makes available) a novel reform indicator to explore the determinants of public administration reforms for a panel of EU countries. The findings support political-economic reasoning: An economic and fiscal crisis is a potent catalyst for reforms, but a powerful bureaucracy constrains the opportunities of a crisis to promote reform. Furthermore, there is some suggestive evidence for horizontal learning from other EU countries, and for vertical learning associated with a particular type of EU cohesion spending.

1. Introduction

The recent European crisis has put the issue of government efficiency high on the agenda of economic policy reform. With strictly binding budget constraints, the pressure on more effective public service provision has grown. Policy measures that alleviate bureaucratic slack and red tape can also alleviate the trade-off between consolidation and public service provision. Reforms aiming at higher productivity in public service provision - such as strategies of devolution and decentralization, implementation of competitive mechanisms within the public sector, revised budget practices and procedures, performance-oriented approaches to budgeting and management, and reliance on e-government – can then be a substitute for cuts in spending or tax increases (Curristine et al., 2007).

7. Conclusion

This is the first study that explores the determinants of efficiency enhancing public administration reforms. The experience in the European crisis countries has pointed to an ineffective public sector as one of the crucial impediments to economic recovery. Accordingly, a better understanding of the constraints of administrative reforms is highly desirable. Our results indicate that, unlike in other reform contexts, it cannot be taken for granted that a crisis prepares the ground for overcoming institutional deficiencies. At least if the bureaucracy is large and powerful, the crisis-reform link is absent in the context of public administration reforms. The result for the role of EU cohesion spending is suggestive, although further research is required: There is some evidence that it is not large amounts of structural funds that appear to increase the frequency of efficiency enhancing reforms within the public administration, but a better targeted item of cohesion spending that matters. This supports the view that EU structural funds, with their preoccupation with physical infrastructure, may have neglected the bottleneck of deficient administrative capacities in the recipient countries.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نیاز متعادل کردن ریاضت اقتصادی با سیاست های رشد، بهره وری دولت را در اولویت دستور کار سیاست اقتصادی اروپا قرار داده است. اصلاحات اداری که منجر به بهبود بهره وری داخلی بورو کراسی می گردند می توانند تبادل (داد و ستد) میان استحکام و ارائه خدمات عمومی را کاهش دهند. در برابر چنین پس زمینه ای، این مقاله شاخص اصلاحات جدیدی را به منظور شناسایی عوامل موثر بر اصلاحات اداری کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) ایجاد می نماید (و آن ها را قابل دسترسی می کند). نتایج حاصله از استدلال سیاسی – اقتصادی حمات می کنند: بحران های اقتصادی و مالی کاتالیزوری قوی برای اصلاحات می باشند، اما یک بوروکراسی قدرتمند محدودیت هایی را در زمینه فرصت های یک بحران به منظور پیشبرد اصلاحات ایجاد می نماید. علاوه بر این، شواهدی برای یادگیری افقی از دیگر کشورهای EU مطرح گردیده، و در زمینه یادگیری عمودی همراه با نوع خاصی از هزینه های انسجام EU می باشد.

1. مقدمه
بحران های اخیر اروپا مسئله بهره وری دولت را در اولویت دستور کار اصلاحات سیاست های اقتصادی قرار داده اند. با توجه به ارتباط مستقیم با محدودیت های بودجه، فشار بر روی ارائه خدمات عمومی موثرتر افزایش یافته است. همچنین ارزیابی سیاست هایی که ضعف و خطوط قرمز بوروکراسی را کاهش داده می توانند تبادل میان استحکام و ارائه خدمات عمومی را نیز کمتر کنند. اصلاحات با هدف افزایش بهره وری در ارائه خدمات عمومی – مانند استراتژی های واگذاری و غیر متمرکز سازی، به کار گیری ساز و کارهای رقابتی در بخش عمومی، تجدید نظر در روش ها و شیوه های بودجه، روش های عملگرا در زمینه بودجه گذاری و مدیریت، و تکیه بر دولت الکترونیک می توانند جایگزین کاهش هزینه ها و افزایش مالیات ها باشند (Curristine et al., 2007).
7. نتیجه گیری
این اولین تحقیقی است که به بررسی عوامل موثر بر افزایش بهره روی اصلاحات اداری (مدیریتی) می پردازد. تجربیات کشورهای اروپایی دارای بحران به بخش عمومی بی اثر به عنوان یکی از موانع مهم در راه بهبود اقتصادی اشاره نموده اند. بر این اساس، درک بهتری از محدویت اصلاحات اداری بسیار مطلوب می باشد. نتایج ما نشان دادند که بر خلاف دیگر زمینه های اصلاحی، نمی توان نتیجه گرفت که بحران زمینه را برای غلبه بر کمبود های نهادی آماده می نماید. حداقل اگر بوروکراسی بزرگ و قدرتمند باشد، ارتباطی میان بحران و اصلاحات در زمینه اصلاحات مدیریت دولتی وجود نخواهد داشت. نتایج برای نقش هزینه های انسجام EU مطرح می باشد، اگرچه نیاز به انجام تحقیقات بیشتری در این زمینه وجود دارد: شواهدی وجود دارد که بودجه های ساختاری زیادی نیستند که منجر به افزایش فرکانس افزایش بهره وری اصلاحات در مدیریت عمومی گردند، اما هدف بهتر هزینه های انسجامی است که حائز اهمیت می باشند. این مورد از این نظر حمایت می کند که بودجه های ساختاری EU، همراه با دغدغه هایشان در مورد زیرساخت های فیزیکی، ممکن است تنگنای ظرفیت های مدیریت کشورهای دریافت کننده را نادیده بگیرد.


بدون دیدگاه