ترجمه مقاله کوچکترین مربعات بازگشتی با صرف نظر از تخمین لحظه ای جرم وسیله نقلیه و شیب جاده ای - نشریه تیلور و فرانسیس

ترجمه مقاله کوچکترین مربعات بازگشتی با صرف نظر از تخمین لحظه ای جرم وسیله نقلیه و شیب جاده ای - نشریه تیلور و فرانسیس
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
کوچکترین مربعات بازگشتی با صرف نظر از تخمین لحظه ای جرم وسیله نقلیه و شیب جاده ای: نظریه و آزمایشات
عنوان انگلیسی
Recursive least squares with forgetting for online estimation of vehicle mass and road grade: theory and experiments
صفحات مقاله فارسی
34
صفحات مقاله انگلیسی
27
سال انتشار
2005
نشریه
تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7256
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، مکانیک خودرو و طراحی کاربردی
مجله
دینامیک سیستم خودرو: مجله بین المللی مکانیک و پویایی خودرو
دانشگاه
گروه مهندسی مکانیک، دانشگاه میشیگان، ایالات متحده آمریکا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
1.مقدمه
2 .دینامیک طولی وسیله نقلیه
3. آماده سازی تجربی
3.1 سیگنالهای سنجیده شده
3.2 شیب جاده
3.3 تعیین پارامترهای مجهول
4. تخمین کوچکترین مربع بازگشتی
4.1 تخمین حداقل مربعات بازگشتی با صرف نظر کردن
4.2 یک طرح حداقل مربعات بازگشتی با صرف نظر متعدد
5 کارایی تخمین زننده با داده های آزمایشی
5.1 اصلاح برای کاهش اثر نویز سیگنال
5.2 تخمین در سرعت حرکت نرمال: بدون تعویض دنده
5.3 نتایج تخمین در طول تعویض دنده
5.4 تحلیل حساسیت
6. نتیجه گیری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Good estimates of vehicle mass and road grade are important in automation of heavy duty vehicles, vehicle following manoeuvres or traditional powertrain control schemes. Recursive least square (RLS) with multiple forgetting factors accounts for different rates of change for different parameters and thus, enables simultaneous estimation of the time-varying grade and the piece-wise constant mass. An ad hoc modification of the update law for the gain in the RLS scheme is proposed and used in simulation and experiments. We demonstrate that the proposed scheme estimates mass within 5% of its actual value and tracks grade with good accuracy provided that inputs are persistently exciting. The experimental setups, signals, their source and their accuracy are discussed. Issues like lack of persistent excitations in certain parts of the run or difficulties of parameter tracking during gear shift are explained and suggestions to bypass these problems are made.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
تخمین های مناسب از جرم وسیله نقلیه و شیب جاده، در اتوماسیون وسایل نقلیه مخصوص کار سنگین، وسایلی که مانورها یا طرح های کنترل قطار قدرت سنتی را دنبال میکنند،حائز اهمیت می باشند.کوچکترین مربعات بازگشتی (RLS) با فاکتورهای صرف نظر متعدد برای مقادیر مختلف تغییر برای پارامترهای مختلف را گزارش میدهد و بنابراین، تخمین همزمان شیب ی متغیر زمان و جرم ثابت تکه ای را میسر میسازد.یک اصلاح تک منظوره ی قانون به روز کردن برای پیشرفت طرح RLS ارائه میشود و در آزمایشات و شبیه سازی بکار میرود.ما نشان میدهیم طرح ارائه شده، جرم را در 5% از ارزش واقعی اش تخمین میزند و شیب را با دقت مناسب ارائه شده، دنبال میکند که دروندادها دائما تحریک میشوند.آماده سازی های آزمایشی، سیگنالها، منبع آنها و دقت شان مورد بحث قرار میگیرد.مسائلی مانند کمبود تحریک های دائمی در بخش های خاصی از اجرا یا دشواری های ردیابی پارامتر درطول محور دنده ،شرح داده میشود و پیشنهاداتی برای گذر از این مشکلات داده میشود.

بدون دیدگاه