تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مفهوم سازی مجدد و گسترش مدل بازخورد مثبت شبکه – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مفهوم سازی مجدد و گسترش مدل بازخورد مثبت شبکه: مطالعه موردی
عنوان انگلیسی: Reconceptualizing and expanding the positive feedback network effects model: A case study
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 33 (شامل 2 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2009 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 2.256 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 58 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 0.940 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0923-4748
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 9890
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.47Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، سیاست های تحقیق و توسعه
مجله: مجله مهندسی و مدیریت فناوری - Journal of Engineering and Technology Management
دانشگاه: دانشکده کسب و کار ، دانشگاه جیمز مدیسون ، ایالات متحده
کلمات کلیدی: استانداردهای بالفعل، تاثیرات شبکه، تغییر هزینه، استراتژی، استانداردهای ارتباطی
کلمات کلیدی انگلیسی: de facto standards - Network effects - Switching costs - Strategy - Communications standards
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: دارد ✓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.jengtecman.2009.06.007
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. بررسی نظری

1.2. استانداردها

2.2. تئوری انعام دادن در رقابت استانداردها

3.2. پراکندگی نمونه ی بتامکس (Betamax)

4.2. ملاحظه

5.2. درک دیدگاه های متضاد

6.2. مسئله علت و معلول و فرایند خود راه انداز

3. مفهوم سازیِ مجدد مدل بازخورد مثبت

1. 3. افزایش عرضه نرم افزار

2.3. افزایش قابلیت های محصول

3.3. افزایش پذیرش کاربر

4. ساختاربندیِ پدیده های نوسانی: تمامل بازار و اثرات شبکه

5. ماهیت مبارزات استانداردها

6. خلاصه، بحث، و راهنمایی هایی برای تحقیقات آینده

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

During the 1980s, economists developed the concept of positive network effects and switching costs as the key dynamics of de facto standards competition. They concluded that a positive feedback loop usually “tips” a market to the standard with the most users and complementary assets. While recent scholars have acknowledged that not all markets tip, and suggested some possible limitations on this phenomena, these limitations have not been integrated systematically into a model for competition in these industries. Using examples drawn from the standards contests of the past 20 years, this case study develops an integrated model for competition in these industries.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در طی دهه ی 80, اقتصاددانان مفهوم تاثیرات مثبت شبکه و هزینه ی تغییر را بصورت یک پویایی کلیدی در رقابت استاندارد بالفعل توسعه دادند. انها به این نتیجه رسیدند که یک حلقه ی بازخورد مثبت معمولا یک بازار را به استانداردی با بیشترین مصرف کننده و دارایی های تکمیلی سوق می دهد. درحالیکه پژوهشگران اخیرا اذعان کرده اند که این مورد درباره ی همه ی بازارها صدق نمی کند, و تعدادی محدودیت احتمالی را در این پدیده پیشنهاد کرده اند, این محدودیت ها بطورسیستماتیک به مدلی برای رقابت در این صنایع نپیوسته است. با استفاده از نمونه های در دسترس از رقابت های استانداردِ 20 سال گذشته, این مطالعه ی موردی یک مدل یکپارچه را برای رقابت در این صنایع گسترش داد.