ترجمه مقاله بسط پرس و جو برای جستجوی ایمیل - نشریه ACM

ترجمه مقاله بسط پرس و جو برای جستجوی ایمیل - نشریه ACM
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بسط پرس و جو برای جستجوی ایمیل
عنوان انگلیسی
Query Expansion for Email Search
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
ACM
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع نگارش
مقالات پژوهشی کوتاه (Short Research Paper)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
9792
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، مهندسی نرم افزار
مجله
SIGIR '17
دانشگاه
تحقیقات یاهو ، اسرائیل
کلمات کلیدی
جستجوی ایمیل، بسط پرس و جو
کلمات کلیدی انگلیسی
Email search - qeery Expansion
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1145/3077136.3080660
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مدلهای بسط
1. 2 مدل ترجمه
2. 2 بسط پرس و جوی شخصی
3. 2 بازخورد شبه مرتبط
4. 2 مدل رتبه بندی
3. آزمایشات
1. 3 راه اندازی آزمایش
2. 3 نتایج آزمایش
4. نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

This work studies the effectiveness of query expansion for email search. Three state-of-the-art expansion methods are examined: 1) a global translation-based expansion model; 2) a personalized-based word embedding model; 3) the classical pseudo-relevance-feedback model. Experiments were conducted with two mail datasets extracted from a large query log of a Web mail service. Our results demonstrate the significant contribution of query expansion for measuring the similarity between the query and email messages. On the other hand, the contribution of expansion methods for a well trained learning-to-rank scoring function that exploits many relevance signals, was found to be modest.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این کار به مطالعه اثربخشی بسط پرس و جو برای جستجوی ایمیل می پردازد. در این مقاله سه روش جدید برای بسط پرس و جو مورد بررسی قرار گرفته است: 1) مدل توسعه بر مبنای ترجمه کلی ، 2) مدل تعبیه کلمه شخصی ، 3) مدل بازخورد شبه مرتبط کلاسیک . در این رابطه، آزمایشاتی با دو مجموعه داده استخراج شده از لاگ پرس و جوی بزرگ سرویس وب میل، انجام شد. نتایج بدست آمده، کمک مهم بسط پرس و جو به اندازه گیری تشابه بین پرس و جو و پیغام های ایمیل را نشان می دهد. از طرف دیگر، کمک روشهای بسط به تابع نمره گذاری یادگیری رتبه بندی درست آموزش دیده با استفاده از سیگنالهای مرتبط زیاد، نسبتاً کم بوده است.

بدون دیدگاه