منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله آموزش بین المللی بازاریابی - نشریه امرالد

ترجمه مقاله آموزش بین المللی بازاریابی - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
دورنماها و چشم اندازهای عالی برای ذهن های زیبا: آموزش بین المللی بازاریابی
عنوان انگلیسی
Excellent prospects for beautiful minds: marketing international education
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2014
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
97
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، بازاریابی، بازاریابی بین المللی، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
مجله
مجله بین المللی مدیریت آموزشی - International Journal of Educational Management
دانشگاه
برنامه های تجاری، دانشگاه علوم کاربردی، هلسینکی، فنلاند
کلمات کلیدی
آموزش عالی، آموزش بین المللی، بین المللی کردن، بازاریابی، سایت های اینترنتی، تمایز بازار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
آموزش عالی بین المللی بازاریابی
اطلاعات و روش ها
شهرت دانشگاهی
زندگی اجتماعی
نتایج
مباحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to examine how Finnish higher education institutions communicate market differentiation on the admissions webpages of their international business and technology programmes when attempting to appeal to prospective students and distinguish themselves from other institutions. Design/methodology/approach – The sample included admissions webpages of 68 bachelor’s and master’s programmes representing both Finnish universities and universities of applied sciences. The analysis method was a qualitative content analysis. Findings – The international programmes heavily accentuated their labour market relevance in their advertising and generated strong claims regarding the future career prospects of the graduates. In addition, the programmes emphasised their pedagogical methods and international atmosphere. References to non-academic life were not observed. Research limitations/implications – The analysis was only based on text and included two study fields. Practical implications – The results of this study can be used by marketers to critically examine their own marketing differentiation efforts and promises made to students. Social implications – Finnish business and technology programmes send an unequivocal marketing message that education has an instrumental value and students are considered consumers of education. Originality/value – This study is the first comprehensive study of the marketing communication practices of international higher education programmes in Finland. Moreover, this study contributes to the study of global international market mechanisms and research on marketing communication practised by higher education institutions.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف – هدف این مقاله بررسی کردن این موضوع می باشد که چگونه سازمان های آموزش عالیِ فنلاندی تغییرات بازار را بر روی صفحات اینترنتیِ تجارت بین المللی خودشان و برنامه های فنی ثبت می کنند، زمانی که تلاش می کنند برای دانشجویان درخواست بدهند و آنها را از دیگر سازمان ها متمایز کنند.
طرح/روش/رویکرد – نمونه ای که شامل صفحات وبِ برنامه های 68 دانشجوی فوق لیسانس و دانشجوی لیسانس می شود، نشان دهنده ی دانشگاه های فنلاند و دانشگاه های علمی کاربردی می باشد. روش تحلیل، تحلیل کیفی محتوا می باشد.
یافته ها – برنامه های بین المللی به شدت بر نقش نیروی کار بازاریابشان در تبلیغاتشان تاکید کرده است و ادعا های قوی و محکمی در رابطه با چشم انداز آینده ی شغلی فارغ التحصیلان بیان کرده است. به علاوه، برنامه ها بر روی روش های مربوط به علم فروش و جو بین المللی آن تاکید کرده است. مرجع های مربوط به زندگی غیر تحصیلی دیده نشده است.
محدودیت ها و مستلزمات تحقیق – آنالیز ها فقط بر اساس متن و شامل دو زمینه ی مطالعاتی می باشد.
مستلزمات کاربردی – این نتایجِ مطالعه می تواند به وسیله ی بازاریابان برای بررسی بحرانی تلاش های متمایز بازاریابی خودشان و وعده های ایجاد شده برای دانشجویان، به کار رود.
مستلزمات اجتماعی – برنامه های فنی و تجاریِ فنلاند، پیامی صریح در رابطه با بازاریابی بیان کرد که آموزش یک ارزش سودمند دارد و دانشجویان به عنوان مصرف کننده ی آموزش لحاظ می شوند.
اصالت/ارزش – این مطالعه اولین مطالعه ی جامع از شیوه های ارتباطی بازاریابی مربوط به برنامه های آموزشی عالی بین المللی در فنلاند می باشد. علاوه بر این، این مطالعه در مطالعه ی روش های بازاریابی بین المللی جهانی و تحقیق بر روی ارتباطات بازاریابی که توسط سازمان های آموزش عالی اجرا شده است، شرکت داشته است.

بدون دیدگاه