منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله خواص چشمگیر دانش به عنوان یک کالای اقتصادی

دانلود ترجمه مقاله خواص چشمگیر دانش به عنوان یک کالای اقتصادی
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
خواص چشمگیر دانش به عنوان یک کالای اقتصادی: یادداشت
عنوان انگلیسی
THE REMARKABLE PROPERTIES OF KNOWLEDGE AS AN ECONOMIC GOOD: A NOTE
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2001
نشریه
HEC
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4560
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت منابع اطلاعاتی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته و مدیریت دانش
مجله
سمینار سه جنبه اقتصاد مبتنی بر دانش (Trois aspects des économies fondées sur la connaissance)
دانشگاه
دانشگاه Dauphine Jacques Mairesse، پاریس
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
بخش ۱ سه ویژگی دانش به عنوان کالای اقتصادی
بخش ۲ کالای عمومی و مسئله دانش
بحش ۳ برخی از پدیده هایی است که تولید مسئله دانش می کنند
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper we review the three properties that qualify knowledge as an economic good and determine the main dilemma of the economics of knowledge, i.e. the conflict between the social goal of efficient use of knowledge once it has been produced, and the goal of providing ideal motivation to the private producer. In order to fully grasp the implications of each property, we consider in the first section the extreme case of codified knowledge (appearing in the form of a manual of codified instructions) for which those properties are very strong. Such a case generates a kind of very “pure” world in which we can see very clearly the economic problems of public good and knowledge dilemma (section 2). In section 3 we will progressively qualify this fiction to show to what extent the economic problems are reduced as we get away from the extreme case of knowledge defined as "codified instructions". In our conclusion, however, we note that a twofold phenomenon that is characterizing the emergence and development of the knowledge-based economy (i.e. the long-term trend relating to the huge increase in resources devoted to the production, transmission, and management of knowledge, on the one hand, and the advent of new information and communication technologies, on the other hand) makes that we are getting closer to the hypothetical world; a world in which the marginal cost of learning, formatting and transmitting knowledge constantly decreases, giving rise to a massive growth of knowledge externalities.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در این مقاله ، ما مروری بر  سه ویژگی ای داریم که دانش را به عنوان یک کالای اقتصادی مطرح کرده و مشکلات و مسائل اقتصاد دانش  یعنی تعارض و تضاد بین هدف اجتماعی استفاده کارامد از دانش در هنگام تولید آن و هدف ارایه یک انگیزه ایده ال برای تولید کننده خصوصی تعیین می  کنیم. به منظور درک کامل پیامد ها و اهمیت این ویژگی، ما در اولین بخش یک مورد از دانش تدوین شده( در شکل راهنمای دستورالعمل های تدوین شده) را در نظر می گیریم که برای آن این خصوصیات بسیاری قوی  عمل می کنند. این مورد  می تواند نوعی دنیای خالص را ایجاد کند که در آن   می توان مسادل اقتصادی  معمای دانش و  کالا های عمومی را مشاهده کرد. در بخش سوم ما  به تعیین  ویژگی های  این بحث می پردازیم  تا نشان دهیم تا چه حد  مسائل اقتصادی کاهش می یابند زیرا ما از مورد دانش به صورت دستورالعمل تدوین شده دور می شویم. در نتیجه، ما خاطر نشان می کنیم که یک پدیده دوگانه یعنی  تعیین ظعور و  و توسعه اقتصاد دانش بنیان( روند بلند مدت مربوط به افزایش منابع تخصیص  داده شده به تولید، انتقال و مدیریت دانش، از یک سو و ظهور اطلاعات جدید و فناوری های ارتباطی از  سوی دیکر) موجب می شود تا ما بیشتر نزدیک به یک دنیای فرضی شویم، دنیایی که در آن هزینه حاشیه ای یادگیری، فرمت کردن  انتقال دانش  به  طور پیوسته کاهش می یابد و رشد هزینه های جانبی دانش به طور پیوسته افزایش می یابد.


بدون دیدگاه