تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله قیمت گذاری برای مدیریت روابط کانال صادرات – نشریه الزویر

عنوان فارسی: قیمت گذاری برای مدیریت روابط کانال صادرات
عنوان انگلیسی: Pricing to manage export channel relationships
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4582 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 633.81Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی و صادرات، مدیریت استراتژی و بازرگانی بین الملل
مجله: بررسی کسب و کار بین المللی (International Business Review)
دانشگاه: دانشکده کسب و کار بین المللی، پاریس، فرانسه
کلمات کلیدی: تئوری نمایندگی، روابط صادرکننده، وارد کننده، بازاریابی صادرات، قیمت گذاری برای صادرات
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ تئوری و فرضیه

۳ روش پژوهش

۳ ۱ نمونه برداری و ویژگی های نمونه

۳ ۲ اندازه گیری

۴ نتایج

۴ ۱ روش رایج واریانس(CMV)

۴ ۲ تجزیه و تحلیل پست هاک

۴ ۳ خلاصه یافته ها

۵ بحث

۶ محدودیت ها و مسیر تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In a novel approach using agency theory, we conceptualize export pricing as price manipulations an exporter initiates to cope with the distributor-level, internal competition with the other product lines the distributor carries. We argue that suppliers can influence foreign resellers’ behaviors and therefore manage export channel relationships with prices. Using a sample of 283 exporter–importer relationships, we uncover the export price manipulations used to cope with internal competition, and we examine their impact on the exporter economic performance. We show that the performance effect of this pricing policy is achieved through the adequate role performance of the importer. Moreover, using a small but rare dyadic data set, we offer an additional test of the effectiveness of this form of pricing. Finally, by comparing the results of our study to exporters’ practice we show how they tend to overuse price discounts to motivate their overseas distributors.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در یک رویکرد جدید با استفاده از تئوری نمایندگی ها، ما مفهوم قیمت گذاری محصولات صادراتی را کمی تغییر داده و به دنبال کنار امدن با سطح توزیع،رقابت داخلی با دیگر محصول های توزیع بوده ایم. ما استدلال می کنیم که تامین کننده می تواند رفتارهای نمایندگان فروش خارجی را تحت تاثیر قرار دهد و در نتیجه این تاثیر در مدیریت روابط در صادرات بر قیمت ها تاثیر گذار خواهد شد. با استفاده از یک نمونه از 283 صادر کننده و وارد کننده،ما به کشف و دستکاری قیکمت های صادرات در مورد استفاده برای مقابله به رقابت داخلی پرداختیم و سپس تاثیر آن را برروی عملکرد اقتصادی صادرات بررسی نمودیم. ما نشان دادیم که عملکرد این سیاست گذاری ،نقش کافی در وارد کننده دشته است. علاوه براین،با استفاده از یک مجموعه داده دوتایی کوچک اما نادر،ما به دنبال ارائه آزمون های اضافی در اثربخشی این مدل از قیمت گذاری می باشیم. در نهایت،با مقایسه نتایج حاصل از مطالعه ما برای بررسی صادرکنندگان نشان دادیم که چگونه آنها تمایل به تخفیف قیمت استفاده شده بیش از حد دارند که برای ایجاد انگیزه توزیع کنندگان خارج از کشور می باشد.