ترجمه مقاله موفقیت در دوران بحران و رکود با نوآوری مدل کسب و کار - نشریه الزویر

ترجمه مقاله موفقیت در دوران بحران و رکود با نوآوری مدل کسب و کار - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
موفقیت در دوران بحران و رکود اقتصادی از طریق نوآوری مدل کسب و کار
عنوان انگلیسی
Prevailing During the Periods of Economical Crisis and Recession through Business Model Innovation
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2011
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4725
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی، حسابداری و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت مالی، نوآوری تکنولوژی، مدیریت نوآوری و فناوری، اقتصاد مالی، حسابداری مالی و مهندسی مالی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری
دانشگاه
دانشگاه قوجاایلی، دانشکده هوانوردی غیرنظامی، قوجاایلی، ترکیه
کلمات کلیدی
مدل کسب و کار، نوآوری در مدل کسب و کار، سازمان های محلی، پایین هرم، بحران، رکود
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده

1   مقدمه

2   نوآوری در مدل کسب و کار

3   بخشی از یافته ها

4   عوامل اصلی شکست و راهکارهای مقابله با آن ها

1  4   تمرکز بر فناوری موجود

2  4   پایبندی به الگوهای سنتی

3  4   عدم بررسی مفروضات ضمنی

4  4   تأخیر در بررسی فرمول سودآوری

5  4   عدم ارائه راهکارهای نوآورانه در مورد مشکلات ساختاری و زیرساختی

6  4   عدم انجام کسب و کار بر اساس نیازهای مشتری

7  4   عدم تغییر مدل کسب و کار در طول زمان و عدم ایجاد زیرساخت مدل کسب و کار

8  4   تغییر مدل کسب و کار با هدف تبدیل شدن به شرکت نوآور

5   بحث و نتیجه گیری

 

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

There is a consensus among economists on the measures to be taken in economical means during an economic recession and crisis. In this context, these measures include establishing and managing capital structure in a way to cover costs of long term losses and expensive loan payments, avoiding borrowing to finance the losses, being cautious on the use of long-term bank loans only for long-term loan needs, managing stock’s levels efficiently and, if possible, reducing inventories, making savings, changing business model since the current economic conditions may well be very different from the pre-crisis environment, even if the economic crisis is over. There are many companies, in Turkey and in the world, that outlast and increase their market shares and profits through changing their business model in this regard. Serious problems and insurmountable obstacles are considered as a boon for creativity and innovation in business model and in the mean time; innovations are reported as a powerful trigger in times of crisis [1]. Jeffrey Fox identifies that companies surpassing their rivals in innovation, during the Great Depression and 12-recession period afterwards in the United States, possessed always much stronger market shares after these economic crisis and gained more profits [2]. Ken Chenault, American Express CEO, expresses, “difficult periods require you to be more innovative” [3]. In other words, the path to be pursued for prevailing, during periods of crisis and the difficult economic conditions, passes through innovation. Business model innovation is gathering key resources and processes of an enterprise in harmony and in a totally different way than competitors’, in order to create value for itself and its customers. Therefore, business model innovation is the best and the most valid way to cope with the crisis and recession periods to increase market share and to profit. However, it is observed that enterprises considering their existing business models as steadfast phenomenon do not divert from their traditional processes and are rarely successful in business model innovation. This study determines the failure causes of enterprises in business model innovation. If these determinations are taken into consideration by managers and CEOs they will help enterprises to cope with difficult economic conditions, such as crisis and recession periods, economic stagnation, lucratively.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اقتصاددانان درباره اقداماتی که باید در طول رکود و بحران اقتصادی در حوزه اقتصاد انجام شود توافق دارند. اقداماتی که در این زمینه وجود دارد عبارتند از ایجاد و مدیریت ساختار سرمایه در جهت پوشش هزینه های زیان های بلندمدت و اقساط سنگین وام ها، عدم استقراض برای تأمین هزینه زیان ها، توجه به استفاده از وام های بانکی بلندمدت صرفاً برای رفع نیازهای بلندمدت به وام، مدیریت کارآمد سطح موجودی و در صورت امکان کاهش موجودی، صرفه جویی، تغییر مدل کسب و کار. زیرا حتی اگر بحران اقتصادی به پایان برسد شرایط اقتصادی کنونی احتمالاً با محیط قبل از بحران بسیار متفاوت خواهد بود.
شرکت های مختلفی در ترکیه و دنیا وجود دارند که دوام بیشتری داشته اند و از طریق تغییر مدل کسب و کار خود در این راستا سهم بازار و سود خود را افزایش داده اند. مشکلات جدی و موانع دشوار به نفع خلاقیت و نوآوری در مدل کسب و کار هستند و در عین حال طبق گزارش ها نوآوری یکی از عوامل پیش برنده قدرتمند در دوران بحران است ]1[. جفری فاکس معتقد است شرکت هایی که در طول رکود بزرگ و 12 دوره رکود پس از آن در آمریکا در زمینه نوآوری نسبت به رقبای خود برتری داشته اند در دوران پس از این بحران های اقتصادی هموارد سهم بازار بیشتری داشته اند و سود بالاتری کسب کرده اند ]2[. کن چنولت مدیر ارشد اجرایی امریکن اکسپرس بیان می کند «دوران سخت شما را ملزم به نوآوری می کند» ]3[. به عبارت دیگر در طول دوران بحران و شرایط دشوار اقتصادی، از مسیر نوآوری می توان به موفقیت رسید. نوآوری در مدل کسب و کار به منظور ارزش آفرینی برای سازمان و مشتریان آن منابع و فرایندهای اصلی یک سازمان را به شکلی منظم و کاملاً متفاوت با رقبا گرد هم می آورد. بنابراین، نوآوری در مدل کسب و کار بهترین و معتبرترین روش برای مواجهه با دوران بحران و رکود و افزایش سهم بازار و سود است. با وجود این، مشاهده می کنیم سازمان هایی که مدل های کسب و کار فعلی خود را تغییرناپذیر می دانند از فرایندهای سنتی خود دست بر نمی دارند و معمولاً در زمینه نوآوری در مدل کسب و کار موفق نمی شوند. این مطالعه علل شکست سازمان ها را در زمینه نوآوری در مدل کسب و کار مشخص می کند. اگر مدیران و CEOها این عوامل را در نظر بگیرند به سازمان خود کمک خواهند کرد تا به شکلی مناسب با شرایط دشوار اقتصادی نظیر دوره های بحران و رکود و رکود اقتصادی مواجه شود.

بدون دیدگاه