تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی – نشریه امرالد

عنوان فارسی: پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی
عنوان انگلیسی: Performance Predictors In A Graduate Accounting Program
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 22
سال انتشار : 2011 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8071 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 0.98Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: حسابداری و علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت آموزشی
مجله: پیشرفت در آموزش حسابداری - Advances in Accounting Education
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

توسعه فرضیه

عملکرد و توانایی پیشین

توانایی زبان

عامل های جمعیت شناختی و عملکرد

جنسیت

سن و تجربه

مدرک لیسانس کمی

مطالعه

آزمایش هایی برای تفاوت ها بین دانش آموزان آمریکایی و بین المللی

معیار عملکرد: میانگین نمره کارشناسی ارشد

معیار عملکرد: شغل در حسابداری عمومی

نتایج و محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

We explore the validity of Graduate Management Admission Test (GMAT) scores and grade point averages (GPAs) for predicting comprehensive student performance in an accelerated-cohort masters of accountancy (MA) program from 2002 through 2009. We confirm findings of prior studies that graduate accounting student performance increases in GMAT scores and undergraduate GPAs; however, undergraduate GPA is significant only for U.S. students. International student performance is overwhelmingly explained by language ability, as measured by GMAT verbal and analytical writing scores. When performance is defined as job placement with a public accounting firm after graduation, we find no significant association between performance and either GMAT scores or undergraduate GPA. Additionally, the factors that are significantly associated with obtaining a job in public accounting differ for U.S. and international students. These findings may have implications for admission decisions and curriculum design of U.S. graduate accounting programs.

نمونه متن ترجمه

چکیده

ما اعتبار نمرات « آزمون ورودی مدیریت تحصیلات تکمیلی» ( GMAT ) و معدل ها(GPAs) را جهت پیش بینی عملکرد مفهومی دانش آموز در یک دوره برنامه کارشناسی ارشد حسابداری(MA) از سال 2002 تا 2009 مورد ارزیابی و کاوش قرار دادیم. ما یافته های مطالعات قبل مبنی بر اینکه عملکرد دانش آموز حسابداری کارشناسی ارشد بوسیله نمرات آزمون ورودی مدیریت تحصیلات تکمیلی و معدل دوره لیسانس ، افزایش می یابد، را تایید نمودیم. در هر صورت معدل لیسانس تنها برای دانش آموزان آمریکا مهم می باشد. عملکرد دانش آموز بین المللی به شدت توسط توانایی زبان ، که با آزمون شفاهی ورودی اندازه گیری می شود ، و نمرات نوشتاری تحلیلی ، تعریف می گردد. تا زمانی که عملکرد به عنوان یک فاکتور کاریابی در یک شرکت حسابداری عمومی تعریف می شود، ما هیچ ارتباط مهمی میان عملکرد و نتایج آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی یا معدل لیسانس پیدا نکردیم. ضمنا عامل هایی که به طور عمده در ارتباط با کسب یک شغل در حسابداری عمومی وجود دارد ، بین دانش آموزان بین المللی و دانش آموزان آمریکایی متفاوت می باشد. این یافته ها ممکن است راهنما هایی برای تصمیمات پذیرشی و طراحی دوره های برنامه های حسابداری تحصیلات تکمیلی در آمریکا ، داشته باشد.