تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله برون سپاری و نقش تجارت الکترونیک اینترنتی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: برون سپاری، عملکرد و نقش تجارت الکترونیک اینترنتی: یک چشم انداز پویا
عنوان انگلیسی: Outsourcing, performance, and the role of e-commerce: A dynamic perspective
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2008 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 6151 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 536.20Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت عملکرد، مدیریت صنعتی، بازرگانی بین الملل، بازاریابی بین الملل، تجارت الکترونیک و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله: مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه: بازاریابی و کسب و کار بین المللی، دانشگاه تمپل، دانشکده مدیریت و بازرگانی، مؤسسه مطالعات مدیریت جهانی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: مدیریت زنجیره تامین جهانی، استراتژی برون سپاری، عملکرد، چشم انداز پویا، تجارت الکترونیک
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. استراتژی جهانی تهیه منابع

2.1. درون سپاری

2.2. برون سپاری

3. برون سپاری و عملکرد شرکت

3.1. مورد برای برون سپاری

3.1.1. تمرکز استراتژیک / کاهش دارایی ها

3.1.2. قابلیت های تکمیل کننده / هزینه های تولید کمتر

3.1.3. انعطاف پذیری استراتژیک

3.1.4. اجتناب از هزینه های امور اداری

3.1.5. سود رابطه

3.2. مورد علیه برون سپاری

3.2.1. حوزه اتصال / اهداف اقتصادی

3.2.2. ضعیف شدن

3.2.3. رفتار فرصت طلبانه

3.2.4. افزایش تراکنش و هزینه های هماهنگی

3.2.5. آموزش و نوآوری محدود

3.2.6. هزینه های بالاتر تدارکات به علت نوسان نرخ های تبادل ارز

3.3. چشم انداز پویا

3.4. برخی از توضیحات تجربی

4. تاثیر تجارت الکترونیک

5. نتیجه گیری و مفاهیم مدیریتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In a highly competitive global environment, many manufacturers respond by setting up outsourcing relations for components and finished products with lower-cost producers on a contractual OEM (original equipment manufacture) basis. In the last decade, we have witnessed a spectacular growth in outsourcing activities led primarily by U.S. and Japanese companies, although their approaches to outsourcing strategy and supplier relations are different. However, outsourcing strategy is not without drawbacks. We offer a dynamic perspective of outsourcing strategy and its performance implications, in which we argue that there is an optimal degree of outsourcing. The outsourcing-performance relationship takes on an inverted-U shape, implying that as firms deviate further from their optimal degree of outsourcing, by either insourcing or outsourcing too much, their performance will suffer disproportionately. We then discuss how e-commerce affects where the optimal point of any particular firm is located, hence explicitly linking developments in e-commerce to changing outsourcing levels. We provide implications for the practice and study of outsourcing and e-commerce

نمونه متن ترجمه

چکیده

دریک محیط جهانی شدیدا رقابتی، بسیاری از تولید کنندگان با راه اندازی روابط برون سپاری برای قطعات و محصولات تمام شده با تولیدکنندگان قیمت پایین تر بر اساس قرارداد تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM) پاسخ می دهند. در دهه گذشته، ما شاهد رشد چشمگیری در فعالیت های برون سپاری هدایت شده در درجه اول توسط شرکت های ایالات متحده و ژاپن بودیم، هر چند روش آنها برای استراتژی برون سپاری و روابط عرضه کننده کالا متفاوت است. با این حال، استراتژی برون سپاری بدون اشکال نیست. ما یک چشم انداز پویا از استراتژی برون سپاری و پیامدهای عملکرد آن را پیشنهاد میکنیم، که در آن ما استدلال می کنیم که یک درجه بهینه و کمال مطلوب برون سپاری وجود دارد. رابطه عملکرد برون سپاری یک شکل u وارونه میگیرد، بدین معنی که زمانیکه شرکت ها از درجه مطلوب برون سپاری خود بیشتر منحرف میشوند ، خواه توسط درون سپاری یا برون سپاری بیش از حد، عملکرد آنها متحمل بی تناسبی میشود. پس از آن ما در مورد چگونگی تاثیرات تجارت الکترونیک بر نقطه بهینه از هر شرکت خاص بحث میکنیم، از این رو به صراحت تحولات تجارت الکترونیک را به تغییر سطوح برون سپاری ارتباط میدهیم. ما برای عمل و مطالعه برون سپاری و تجارت الکترونیک مفاهیمی ارائه میکنیم.