تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله سازمان دهی تغییر برنامه درسی – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: سازمان دهی تغییر برنامه درسی: مقدمه
عنوان انگلیسی: Organizing curriculum change: an introduction
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2016 نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7407 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 754.57Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم تربیتی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله: مجله مطالعات برنامه درسی - Journal of Curriculum Studies
کلمات کلیدی: کانادا، استانداردهای برنامه درسی، مشروعیت، برنامه های درسی ملی، ایجاد برنامه درسی توسط ایالت
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

ایجاد برنامه درسی ایالتی

کمیسیون های برنامه درسی

تحقیقات بر روی ایجاد برنامه درسی ایالتی

سازمان دهی تغییر برنامه درسی (OCC): مطالعه

نکات

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

This paper introduces the questions and approaches of a five-nation cross-cultural study of state-based curriculum-making discussed in this issue of JCS. The paper reviews the two decade-long interest of many nations in state-based curriculum-making and presents a framework for thinking about state-based curriculum-making as a tool of educational governance. Few undertakings of departments of education and of governments mobilize as many people, lead to so many controversies and public debates in various bodies, school publications and media – and tie up so many resources – as the development and revision of the curricula … Committees are appointed, innumerable meetings called, consultation processes organized, tests scheduled and administered. It commonly takes years from the initiation of such an undertaking to the final introduction of a curriculum – and some curricula barely reach the point of formal adoption before their next revision. (Bähr et al., 2000, p. 3)

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله پرسش ها و رویکردهای یک مطالعه میان فرهنگی بر روی ایجاد برنامه درسی توسط ایالت را در 5 کشور معرفی می کند که در این شماره JCS بحث شده اند. این مقاله علاقه 20 ساله بسیاری از کشورها به ایجاد برنامه درسی توسط ایالت را بازبینی کرده و چهارچوبی برای تفکر در مورد ایجاد برنامه درسی توسط ایالت به عنوان ابزاری برای نظارت آموزشی ارائه می کند.

تعهدات ادارات آموزش و پرورش و دولت به بسیاری از مردم ، منجر به بحث و جدل در نهاد های مختلف ، نشریه های مدارس و رسانه ها می شود و منابع بسیاری برای توسعه و تجدید نظر در برنامه های درسی منصوب می شوند ، همچنین جلسات بی حد و حصری به همین عنوان برگزار می شود ، فرایند مشورت سازمان یافته می شود ، آزمون ها برنامه ریزی شده و هدایت می شود . به طور معمول شروع این تعهدات تا معرفی یک برنامه آموزشی سالها به طول می انجامد ، و برخی از برنامه های درسی به سختی در نسخه ی بعدی خود به تصویب می رسند .