ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و سبک رهبری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و سبک رهبری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
فرهنگ سازمانی و سبک رهبری: ترکیب گمشده برای انتخاب رهبر مناسب جهت مدیریت مؤثر بحران
عنوان انگلیسی
Organizational culture and leadership style: The missing combination for selecting the right leader for effective crisis management
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
13
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.488 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.296 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0007-6813
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9895
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت اجرایی، مدیریت بحران
مجله
افق های کسب و کار - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی ، دانشگاه تنسی ناکسویل ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
مدیریت بحران، سبک های رهبری، فرهنگ سازمانی، رهبری مدیریت بحران، رهبری سازمانی
کلمات کلیدی انگلیسی
Crisis management - Leadership styles - Organizational culture - Crisis management leadership - Organizational leadership
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2017.04.001
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. حادثه تایوان-4: یک بحران پرخطر و بزرگ
2. مدیریت بحران
2.1. واقعیت‌های مدیریت بحران
2.2. اصول رهبری واکنش بحران
3. چگونه ویژگیهای رهبری بر واکنش بحران تأثیر می‌گذارد
4. شناخت فرهنگ سازمانی و دلیل اهمیت آن
فرهنگ سازمانی و سبک رهبری
5. ماتریس رهبری واکنش بحران
5.1. تایلنول
5.2. نیوکک
5.3. Netflix
5.4. طوفان کاترینا
5.5. نفت بریتانیا
5.6. ایالت پن
5.7. یافته‌ها
6. تایوان -4: نیروی هوایی ایالات متحده با یک بحران جدی مواجه می‌شود
6.1. بحران تایوان -4 و اولین واقعیت مدیریت بحران
6.2. بحران تایوان -4 و دومین واقعیت مدیریت بحران
6.3. بحران تایوان -4 و سومین واقعیت مدیریت بحران
6.4. توقف و راه اندازی: کاربرد CRLP برای بهبود زنجیره تأمین ICBM
6.5. بحران تایوان -4 و اولین اصل رهبری بحران
6.6. بحران تایوان -4 و دومین اصل رهبری بحران
6.7. بحران تایوان -4 و سومین اصل رهبری بحران
7. موضوع مرکزی: مدیریت بحران تمام چیزها در مورد فرهنگ و رهبری است
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Most organizations faced with a crisis will rely on the leader in place at that time to lead them out of the crisis, often with disastrous results. When the crisis gets out of hand, these organizations realize belatedly that the current leader does not necessarily possess the leadership style required to manage the crisis effectively. We present three crisis response leadership principles (CRLP) to help organizations successfully prepare for and manage a crisis. To accompany the CRLP, we provide the crisis response leadership matrix (CRLM), a prescriptive guide to help an organization improve its initial response and enhance the effectiveness of its crisis management efforts. Combining the element of organizational culture with individual leadership styles, the CRLM offers a standard methodology that allows organizations to match a given crisis with the best possible crisis response leader. We present a real-world case study that describes a successful implementation of the approach: the U.S. Air Force Taiwan-4 crisis. Organizations adopting this methodology can confidently choose the right person to lead a swift, effective response to a crisis.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

بیشتر سازمانها در مواجهه با بحران بر رهبری اتکا می‌کنند که آنها را برای خارج شدن از بحران هدایت کند و این امر اغلب با نتایج فاجعه باری همراه است. در زمانیکه کنترل بحران از دست خارج می‌شود، این سازمانها تازه می‌فهمند که رهبر کنونی لزوماً دارای سبک رهبری مورد نیاز برای مدیریت مؤثر بحران نیست. ما سه اصل رهبری واکنش بحران (CRLP) را برای کمک به آمادگی و مدیریت موفقیت آمیز بحران ارائه می‌دهیم. ما برای همراهی با CRLP، ماتریس رهبری واکنش بحران (CRLM) را ارائه می‌دهیم که یک راهنمای تجویزی برای کمک به سازمان است تا واکنش اولیه خود را بهبود ببخشند و اثربخشی تلاشهای مدیریت بحران را افزایش دهند. با ترکیب عامل فرهنگ سازمانی با هر یک از سبکهای رهبری، CRLM یک متدولوژی استاندارد را فراهم می‌آورد که هماهنگی سازمانها را با بهترین رهبر ممکن برای واکنش بحران میسر می‌سازد.  ما یک مطالعه موردی در دنیای واقعی را ارائه می‌دهیم که اجرای موفقیت آمیز این رویکرد را توضیح می‌دهد: بحران تایوان-4 نیروی هوایی ایالات متحده. سازمان‌هایی که این متدولوژی را اتخاذ می‌کنند می‌توانند با اطمینان شخص مناسبی را برای یک واکنش مؤثر و سریع نسبت به بحران انتخاب نمایند.


بدون دیدگاه