ترجمه مقاله بهینه سازی مدل تصادف از جلو وسیله نقلیه با وسیله نقلیه دیگر – نشریه IEEE

عنوان فارسی: | بهینه سازی مدل تصادف از جلو وسیله نقلیه با وسیله نقلیه دیگر بر اساس داده های سنجیده شده با استفاده از الگوریتم ژنتیک |
عنوان انگلیسی: | Optimization of Vehicle-to-Vehicle Frontal Crash Model based on Measured Data using Genetic Algorithm |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21 (1 صفحه رفرنس انگلیسی) |
سال انتشار : 2017 | نشریه : آی تریپل ای - IEEE |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf |
نوع مقاله : ISI | پایگاه : اسکوپوس |
نوع ارائه مقاله : ژورنال | ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.641 در سال 2018 |
شاخص H_index مجله : 56 در سال 2019 | شاخص SJR مجله : 0.609 در سال 2018 |
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2018 | شناسه ISSN مجله : 2169-3536 |
کد محصول : 10160 | و.ضعیت ترجمه : ترجمه شده و آماده دانلود |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 3.32Mb |
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، بهینه سازی سیستم ها، مکانیک خودرو |
مجله: IEEE Access |
دانشگاه: گروه مهندسی، دانشگاه آگدر، نروژ |
کلمات کلیدی: مدل سازی، تصادف وسیله نقلیه با وسیله نقلیه دیگر، براورد پارامترها، الگوریتم ژنتیک |
کلمات کلیدی انگلیسی: Modeling - vehicle-to-vehicle crash - parameters estimation - genetic algorithm |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
بیس: نیست ☓ |
مدل مفهومی: ندارد ☓ |
پرسشنامه: ندارد ☓ |
متغیر: ندارد ☓ |
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله |
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است |
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1109/ACCESS.2017.2671357 |
چکیده
1. مقدمه:
II. اماده سازی ازمایشی
III. توسعه مدل
A. مدل تصادف خودرو با خودرو
B. تقریب های خطی تکه ای برای فنرها و تعدیل کننده ها
C. طرح بهینه سازی الگوریتم ژنتیک
IV. نتایج و بحث
. Vنتیجه گیری و کار اینده
سپاسگزاری
منابع
Abstract
In this paper, a mathematical model for vehicle-to-vehicle frontal crash is developed. The experimental data are taken from the National Highway Traffic Safety Administration. To model the crash scenario, the two vehicles are represented by two masses moving in opposite directions. The front structures of the vehicles are modeled by Kelvin elements, consisting of springs and dampers in parallel, and estimated as piecewise linear functions of displacements and velocities, respectively. To estimate and optimize the model parameters, a genetic algorithm approach is proposed. Finally, it is observed that the developed model can accurately reproduce the real kinematic results from the crash test.
چکیده:
در این مقاله، یک مدل ریاضی برای تصادف از جلو بین وسیله ی نقلیه با وسیله ی نقلیه دیگر توسعه می یابد. داده های ازمایشی برگرفته از اداره ی ملی امنیت ترافیک بزرگراه ها (NHTSA) می باشند. برای مدل سازی سناریوی تصادف، دو وسیله ی نقلیه توسط دو توده ی متحرک در جهات مختلف ارائه شدند. ساختارهای جلوی دو وسیله ی نقلیه توسط عناصر کلوین، متشکل از سیستم های فنری و کمک فنرها مدل سازی شدند، و به ترتیب، به عنوان توابع خطی تکه ای جابجایی ها و سرعت مورد ارزیابی قرار گرفتند. برای براورد و بهینه سازی پارامترهای مدل، یک رویکرد الگوریتم ژنتیک (GA) ارائه شده است. در نهایت، مشاهده شد که مدل توسعه داده شده می تواند نتایج عینا جنبشی واقعی را از تست تصادف دوباره ارائه کند.