تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله سیستم مدیریت کاربر اپراتور بر اساس استاندارد TMF615 – نشریه اشپرینگر

عنوان فارسی: سیستم مدیریت کاربر اپراتور بر اساس استاندارد TMF615
عنوان انگلیسی: Operator User Management System Based on the TMF615 Standard
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 28 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 31
سال انتشار : 2015 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7678 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.96Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله: شبکه های کامپیوتری، اینترنت و شبکه های گسترده و مدیریت سیستمهای اطلاعات
مجله: مجله مدیریت شبکه و سیستم ها - Journal of Network and Systems Management
دانشگاه: گروه مهندسی کامپیوتر، دانشگاه باغچهشهر، استانبول، ترکیه
کلمات کلیدی: سیستم پشتیبانی عملیاتی، ارائه دهندگان خدمات، آماده سازی استاندارد شده
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1-مقدمه

2-کارهای مرتبط

3- سیستمهای پشتیبانی عملیات(OSSs)

1-3 سیستم عامل مبنی مدیریت کاربر

2-3 دسترسی کاربر خاص به عنصر شبکه

3-3 دسترسی کاربر به برنامه های کاربردی ویژه

3-4 کنترل دسترسی یکپارچه کاربرا

3-5 پشتیبانی عملیاتی چندگانه از کنترل دسترسی کاربر

3-6 مدیریت کاربر متمرکز برای OSS خاص

3-7 مدیریت کاربر در شبکه های ناهمگن

4- پروتکل TMF615

4-1 معماری کلی پروتکل TMF615

4-2 فرصت ها و چالشهای حمایت از پروتکل TMF615

4-2-1 فرصت های حمایت از پروتکل TMF615

4-2-2 چالش های حمایت از پروتکل TMF615

5- معماری OSS مطرح شده

6- پیاده سازی عملیات TMF615

6-1 عملیات '' اضافه کردن کاربر "

6-2 عملیات '' اصلاح کاربر "

6-3 عملیات '' حذف کاربر "

6-4 عملیات '' سرگیری / تعلیق کاربر "

6-5 عملیات (‘‘isUserActive’’)حالتهای فعال سازی کاربر

6-6 عملیات "لیست کاربر"

6-7 عملیات مربوط به رمز عبور

6-8 عملیات '' تنظیم رمز عبور ''

6-9 عملیات ''بازنشانی رمز عبور ''

6-10 عملیات" انقضای رمز عبور"

6-11 عملیات '' اعتبارسنجی رمز عبور ''

7- اجرای ابزار تست برای شبیه سازی عملیات سیستم پشتیبانی عملیاتی

8-اجرای آداپتور مشتری

9-کدنویسی رابط بین سرور و آداپتور سرور

10- پیاده سازی پردازش یک ماژول موتور (Mapper)

10-1 عملیات نگاشت بین TMF615 و OSS فروشنده

10-2 پیاده سازی نگاشت کلی بین TMF615 و OSS فروشنده

11- ارزیابی کارائی

12- ارزیابی های تجربی

13- نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Multi-vendor telecommunications networks in a typical service provider environment are managed using multiple proprietary user management systems (UMS), supplied by the operational support system (OSS) vendors. The management of a typical service provider includes communications solutions put into place between the global UMS and the local UMS. Nowadays, in service provider environments OSSs exist that use multi-vendor communications’ protocols. In the telecommunications sector, the centralized management of all these different OSSs can cause serious problems for the network operation. In this respect, there is an urgent need for a standardized and centralized provisioning and auditing mechanism for the operators and their entitlements that work on these management systems. To address this need and to provide efficient operations among different service provider network components, this paper outlines the design and development of a TMF615 (Tele Management Forum) standard-based, common communication platform. In this respect, the proposed approach includes a common interface to address communication problems in multi-vendor, service provider environments

نمونه متن ترجمه

چکیده - شبکه های مخابراتی چند فروشنده در یک محیط ارائه دهنده خدمات معمولی با استفاده از سیستم های مدیریت کاربر اختصاصی چند گانه (UMS)،مدیریت وتوسط فروشندگان سیستم پشتیبانی عملیات (OSS) عرضه می شوند. مدیریت یک ارائه دهنده خدمات معمولی شامل راه حل های ارتباطات مستقر بین UMS جهانی و UMS محلی است. امروزه، در محیط های ارائه دهنده خدمات OSSهایی وجود دارد که پروتکل های ارتباطاتی چند فروشنده را استفاده می کنند. دربخش مخابرات، ،مدیریت متمرکز همه این OSSهای مختلف می تواند موجب مشکلات جدی برای عملیات شبکه شود. در این رابطه، یک نیاز ضروری برای استانداردسازی و تأمین متمرکز و مکانیسم بازرسی برای اپراتورها و حقوق آنهایی در این سیستم های مدیریت کار می کنند، وجود دارد. این مقاله به تشریح طراحی و توسعه یک استاندارد TMF 615 (انجمن مدیریت Tele)مبتنی بر ارتباطات مشترک می پردازد. در این رابطه،روش پیشنهادی شامل یک رابط مشترک برای رسیدگی به مشکلات ارتباطات در چند فروشنده و محیطهای ارائه دهنده خدمات می باشد.