منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله چارچوب چند بعدی برای نوآوری سازمانی - نشریه SSRN

ترجمه مقاله چارچوب چند بعدی برای نوآوری سازمانی - نشریه SSRN
قیمت خرید این محصول
۵۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک چارچوب چند بعدی برای نوآوری سازمانی: بررسی سیستماتیک پیشینه تحقیق
عنوان انگلیسی
A Multi-Dimensional Framework of Organizational Innovation: A Systematic Review of the Literaturejoms_880 1154..1191
صفحات مقاله فارسی
36
صفحات مقاله انگلیسی
29
سال انتشار
2010
نشریه
SSRN
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8246
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت عملکرد، مدیریت تکنولوژی و نوآوری تکنولوژی
مجله
مجله مطالعات مدیریت - Journal of Management Studies
دانشگاه
دانشکده بازرگانی ریچارد آوی، دانشگاه آمریکایی در قاهره
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
روش
انتخاب یک روش
توضیح روش
شناسایی معیارهای انتخاب اولیه: کلمات کلیدی و عبارات جستجو
گروه بندی انتشارات
گردآوری مجموعه موردنظر
نتایج
تجزیه‌وتحلیل توصیفی
بررسی زمینه نظری
ترکیب
رویکرد کلی
ابعاد نوآوری
عوامل مؤثر بر نوآوری
بحث و بررسی
نوآوری و عملکرد شرکت
نوآوری و کارآفرینی
در مورد یک رویکرد چند سطحی
روش‌های دیگری برای تحقیقات آینده
محدودیت های مدیریتی
محدودیت ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

This paper consolidates the state of academic research on innovation. Based on a systematic review of literature published over the past 27 years, we synthesize various research perspectives into a comprehensive multi-dimensional framework of organizational innovation – linking leadership, innovation as a process, and innovation as an outcome. We also suggest measures of determinants of organizational innovation and present implications for both research and managerial practice.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، وضعیت تحقیقات دانشگاهی در مورد نوآوری به‌طور دقیق موردبررسی قرارگرفته است. بر اساس بررسی سیستماتیک که طی 27 سال گذشته منتشرشده است، دیدگاه‌های پژوهشی مختلفی در چارچوبی جامع و چندبعدی از نوآوری سازمانی ادغام ‌شده‌اند، که رهبری، نوآوری به‌عنوان یک فرآیند و نوآوری به‌عنوان یک خروجی را به هم مرتبط می‌سازند. علاوه بر این، معیارهایی در رابطه با عوامل موثر بر نوآوری سازمانی و مفاهیم موجود برای پژوهش و عمل مدیریتی ارائه‌شده‌اند.

بدون دیدگاه