منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله استخراج دانش مشتری برای توسعه محصول جدید گردشگری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استخراج دانش مشتری برای توسعه محصول جدید گردشگری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استخراج دانش مشتری برای توسعه محصول جدید گردشگری و مدیریت ارتباط با مشتری
عنوان انگلیسی
Mining customer knowledge for tourism new product development and customer relationship management
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2010
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5500
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
داده کاوی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، بازاریابی بین المللی و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
سیستم های خبره با کاربردها - Expert Systems with Applications
دانشگاه
گروه علوم مدیریت و تصمیم گیری، دانشگاه Tamkang، تایوان
کلمات کلیدی
مدیریت گردشگری، توسعه محصول جدید، داده کاوی، مدیریت ارتباط با مشتری، الگوریتم آپریوری، تجزیه و تحلیل خوشه، نقشه دانش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. شرکت موردنظر: تورهای بین المللی فونیکس (ققنوس)
2-1: سابقه شرکت موردنظر
2-1: سابقه شرکت موردنظر
3. متدولوژی (روش شناسی)
3-1: چارچوب تحقیق
3-2: طراحی پرسش نامه و جمع آوری داده
3-3: طراحی پایگاه داده رابطه ای
3-4: قاعده انجمنی – الگوریتم استقرایی
3-5: تحلیل خوشه ای
4.نتایج تحقیق
4-1: توسعه محصول جدید
4-1-1: منطقه سفر – سفر درون مرزی (طرح A)
4-1-1-1: تحلیل انجمنی سفر درون مرزی
4-1-1-2: تحلیل خوشه ای سفر درون مرزی
4-1-2: ناحیه سفر – سفر برون مرزی – آسیا (طرح B)
4-1-2-1: تحلیل انجمنی سفر برون مرزی:
4-1-2-2: تحلیل خوشه ای سفر برون مرزی
4-2: مدیریت ارتباط با مشتری
4-2-1: خدمات سفر
4-2-1-1: تحلیل انجمنی خدمات سفر (طرح C)
4-2-1-2: تحلیل خوشه ای خدمات مسافرت
4-2-2: بازاریابی مستقیم
4-2-2-1: تحلیل خوشه ای استفاده از وب سایت سفر (طرح D):
4-2-2-2: تحلیل خوشه ای بازاریابی مستقیم
5.مباحثه
5-1: از منظر راهبرد بازار کنونی
5-2: ازمنظر راهبرد بازار آینده
5-3: ازمنظر ارزش و رضایت مشتری
5-4: ازمنظر مدل کسب وکار جدید
6.نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In recent years tourism has become one of the fastest growing sectors of the world economy and is widely recognized for its contribution to regional and national economic development. Tourism product design and development have become important activities in many areas/countries as a growing source of foreign and domestic earnings. On the other hand, customer relationship management is a competitive strategy that businesses need in order to stay focused on the needs of their customers and to integrate a customer-oriented approach throughout the organization. Thus, this paper uses the Apriori algorithm as a methodology for association rules and clustering analysis for data mining, which is implemented for mining customer knowledge from the case firm, Phoenix Tours International, in Taiwan. Knowledge extraction from data mining results is illustrated as knowledge patterns, rules, and knowledge maps in order to propose suggestions and solutions to the case firm for new product development and customer relationship management.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در سال های اخیر گردشگری تبدیل به یکی از سریع ترین بخش های روبه رشد در اقتصاد دنیا تبدیل شده است و به طور گسترده ای تعامل آن در توسعه اقتصاد منطقه ای و ملی دنیا به رسمیت شناخته شده است. طراحی و توسعه محصول گردشگری در بسیاری از کشورها جزء فعالیت های مهم و به عنوان یک منبع رو به رشد از درآمدهای خارجی و داخلی تبدیل شده است. ازطرفی، مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد رقابتی است که صاحبان کسب وکار به منظور متمرکزماندن بر نیازهای مشتریان خود و یکپارچگی رویکرد مشتری محور درسراسر سازمان به آن نیاز دارند. بنابراین، این مقاله از الگوریتم استقرایی به عنوان یک متدولوژی برای قواعد انجمنی و تحلیل خوشه ای (دسته بندی شده) جهت استخراج داده ها، که برای دریافت دانش مشتری از مورد شرکت بین المللی تورهای فونیکس در تایوان اجرا شده است، استفاده می کند. استخراج دانش از نتایج کنکاش داده ها به عنوان طرح های دانش، قواعد و نقشه های دانش به منظور ارائه پیشنهادات و راه حل ها جهت شرکت موردنظر (مد نظر) برای توسعه محصول جدید و مدیریت ارتباط با مشتری نشان داده شده است.

بدون دیدگاه