منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ادغام ها، سرمایه گذاری ها و توسعه تقاضا - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ادغام ها، سرمایه گذاری ها و توسعه تقاضا - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ادغام ها، سرمایه گذاری ها و توسعه تقاضا
عنوان انگلیسی
Mergers, investments and demand expansion
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
333
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت پاورقی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
اقتصاد مالی و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
اسناد اقتصادی - Economics Letters
دانشگاه
دانشکده اقتصاد تولوز، فرانسه
کلمات کلیدی
ادغام افقی، سرمایه گذاری، رقابت
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
نکات مهم
خلاصه
1.مقدمه
2-مدل
3-تحلیل ها
1.3. بدون ادغام
2.3. ادغام برای انحصار
3.3 تاثیر ادغام بر روی قیمت، پوشش و رفاه اجتماعی
4-نتیجه گیری
ضمیمه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper, we study the impact of a merger to monopoly on prices and investments. Two single-product firms compete in prices and coverage for a new technology. In equilibrium, one firm covers a larger territory than its competitor with the new technology, leading to single-product and multi-product zones, and sets a higher uniform price. If the firms merge, the merged entity can set different prices and coverage for the two products. We find that the merger raises prices and total coverage, but reduces the coverage of the multi-product zone. We also show that the merger can increase total welfare and consumer welfare.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
خلاصه
در این مقاله ما اثر ادغام برای انحصار را بر روی قیمت ها و سرمایه گذاریها مطالعه می کنیم. دو شرکت تک محصولی در قیمت و بدست آوردن یک تکنولوژی جدید رقابت می کنند. در حالت تعادل، یک شرکت با تکنولوژی جدید قلمرو گسترده تری را نسبت به رقیبش تحت پوشش قرار داده و منجر به شکل گرفتن مناطق تک محصولی و چند محصولی می شود و قیمت های یکنواخت بالاتری را تنظیم میکند. اگر بنگاه ها ادغام شوند. موسسه مستقل حاصل از ادغام میتواند قیمت و پوشش های متفاوتی را برای دو کالا لحاظ کند. ما دریافتیم ادغام قیمت ها و پوشش کل را افزایش می دهد اما پوشش ناحیه چند محصولی را کاهش می دهد. ما همچنین دریافتیم ادغام می تواند رفاه کل و رفاه مصرف کننده را افزایش دهد.

بدون دیدگاه