تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ادغام ها، سرمایه گذاری ها و توسعه تقاضا – نشریه الزویر

عنوان فارسی: ادغام ها، سرمایه گذاری ها و توسعه تقاضا
عنوان انگلیسی: Mergers, investments and demand expansion
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2018 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 333 رفرنس : دارد ✓
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.21Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: اقتصاد مالی و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله: اسناد اقتصادی - Economics Letters
دانشگاه: دانشکده اقتصاد تولوز، فرانسه
کلمات کلیدی: ادغام افقی، سرمایه گذاری، رقابت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت پاورقی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

نکات مهم

خلاصه

1.مقدمه

2-مدل

3-تحلیل ها

1.3. بدون ادغام

2.3. ادغام برای انحصار

3.3 تاثیر ادغام بر روی قیمت، پوشش و رفاه اجتماعی

4-نتیجه گیری

ضمیمه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

In this paper, we study the impact of a merger to monopoly on prices and investments. Two single-product firms compete in prices and coverage for a new technology. In equilibrium, one firm covers a larger territory than its competitor with the new technology, leading to single-product and multi-product zones, and sets a higher uniform price. If the firms merge, the merged entity can set different prices and coverage for the two products. We find that the merger raises prices and total coverage, but reduces the coverage of the multi-product zone. We also show that the merger can increase total welfare and consumer welfare.

نمونه متن ترجمه

خلاصه

در این مقاله ما اثر ادغام برای انحصار را بر روی قیمت ها و سرمایه گذاریها مطالعه می کنیم. دو شرکت تک محصولی در قیمت و بدست آوردن یک تکنولوژی جدید رقابت می کنند. در حالت تعادل، یک شرکت با تکنولوژی جدید قلمرو گسترده تری را نسبت به رقیبش تحت پوشش قرار داده و منجر به شکل گرفتن مناطق تک محصولی و چند محصولی می شود و قیمت های یکنواخت بالاتری را تنظیم میکند. اگر بنگاه ها ادغام شوند. موسسه مستقل حاصل از ادغام میتواند قیمت و پوشش های متفاوتی را برای دو کالا لحاظ کند. ما دریافتیم ادغام قیمت ها و پوشش کل را افزایش می دهد اما پوشش ناحیه چند محصولی را کاهش می دهد. ما همچنین دریافتیم ادغام می تواند رفاه کل و رفاه مصرف کننده را افزایش دهد.