تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله یک مطالعه اکتشافی برای مدیریت خلق ارزش در شرکت های خدمات گردشگری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: یک مطالعه اکتشافی برای مدیریت خلق ارزش در شرکت های خدمات گردشگری: درک مراحل خلق ارزش در فصل مشترک شرکت خدمات گردشگری و مشتریان آن
عنوان انگلیسی: An exploratory study into managing value creation in tourism service firms: Understanding value creation phases at the intersection of the tourism service firm and their customers
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 44 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 7.271 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 159 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 2.924 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : F1649
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.84Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: گردشگری و توریسم، مدیریت گردشگری
مجله: مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه: دانشکده بازرگانی تاسمانیان، دانشگاه تاسمانی، استرالیا
کلمات کلیدی: خدمات گردشگری، خلق ارزش، جهت گیری مشتری کارمند، عملکرد مالی
کلمات کلیدی انگلیسی: Services - Tourism services - Value creation - Employee customer orientation - Financial performance
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه: دارد و ترجمه شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.tourman.2015.05.024
ترجمه این مقاله با کیفیت متوسط انجام شده است. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. توسعه نظری

2.1 طراحی استراتژی گزاره (پیشنهاد) ارزش

2.2 باز کردن ایجاد ارزش: روابط بین گزاره ارزش ارائه دهنده خدمات گردشگری، پیشنهاد ارزش، و ارزش درک شده مورد استفاده مشتری

2.3 اثرات میانجی در مراحل ایجاد ارزش

2.4. اثرات میانجی گرایش مشتری کارمند در مراحل ایجاد ارزش

3. روش

3.1 محیط تحقیق

3.2 هتل و استراحتگاه ها– عوامل اطلاع دهنده کلیدی

3.3. اندازه گیری نظرسنجی

3.4. تحلیل

4. نتایج

4.1 اعتبار اندازه گیری

4.2 اثرات اصلی و تعدیلی

4.3. اثرات میانجی

5. بحث در مورد یافته ها

5.1 مشارکتهای پژوهشی و پیامدهای آن

5.2 پیامدهای مدیریتی

6. محدودیت ها و پژوهش های آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

To satisfy customers, managers of tourism services need to understand their customers' value requirements and then develop a unique service value offering based on those requirements. This understanding underpins their effort to provide superior value to customers and deliver the proposed services through employees. Problematically, previous work on value creation (i.e. customer value) has focused separately on either the firm or customer. This theoretical separation does not allow investigation of whether there may be discrepancies between what value firms offer and what value customers perceive they have received. We bring tourism service firms (manager and employee) and customers together and examine the nature of a tourism service provider's value proposition, its contribution to the value offering, and subsequent impact on customers' perceived-value-in-use. We focus on the important role that employees play as boundary spanning workers in the value creation phases, linking the tourism service provider and customer.

نمونه متن ترجمه

چکیده

برای راضی نمودن مشتریان، مدیران خدمات گردشگری نیاز به درک نیازهای ارزش مشتریان خود دارند و در نتیجه باید یک پیشنهاد ارزش خدمات منحصر به فرد را بر اساس آن الزامات ارائه دهند. این درک, زیربنای تلاش آنها برای ارائه ارزش برتر به مشتریان و ارائه خدمات پیشنهادی از طریق کارمندان است. کارهای قبلی در مورد ایجاد ارزش (یعنی ارزش مشتری) به طور جداگانه روی هر شرکت یا مشتری متمرکز شده اند. این تفکیک نظری, تحقیق درباره اینکه آیا ممکن است اختلافاتی بین ارزشی که شرکت ها ارائه می دهند و درک مشتریان از ارزشی که دریافت نموده اند میسر نمی سازد. ما شرکت های خدمات گردشگری (مدیر و کارمند) و مشتریان را با هم در نظر می گیریم و ماهیت یک پیشنهاد ارزشمند ارائه دهنده خدمات گردشگری، سهم آن در ارائه ارزش و تأثیر بعدی بر ارزش درک شده مشتریان را بررسی می کنیم. ما بر نقش مهمی تمرکز می کنیم که کارمندان به عنوان کارگران گسترش دهنده مرز در مراحل ایجاد ارزش، ایفا می کنند که ارائه دهنده خدمات گردشگری و مشتری را به هم پیوند می دهد.