ترجمه مقاله مدیریت کانال توزیع در عصر تجارت الکترونیکی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت کانال توزیع در عصر تجارت الکترونیکی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت کانال توزیع در عصر تجارت الکترونیکی
عنوان انگلیسی
Managing channels of distribution in the age of electronic commerce
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2002
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7616
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیک، بازاریابی و مدیریت کسب و کار
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشکده کسب و کار کلیبورن رابینز، دانشگاه ریچموند، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
تعارض کانال، استراتژی توزیع، تجارت الکترونیکی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
کانال ها الکترونیکی
سیستم های توزیع پیچیده
تعارض در کانال
چشم انداز سنتی
چشم اندازی نوین
استراتژی مدیریت تعارض
قیمت گذاری
توزیع
ارتقا
محصولات
ارتباط و هماهنگی
بحث
الزامات مدیریتی
تحقیقات آینده
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The emergence of electronic commerce (e-commerce) has created a new business paradigm, one that presents marketers with noteworthy opportunities and challenges. Perhaps the greatest impact is in the area of channel management. The top issue for many business-to-business (B2B) firms today is channel conflict. In this paper, we investigate the effect of introducing the Internet channel into an already complex, multichannel distribution system from the perspective of the supplier firm. We describe strategies for proactively managing conflict, both externally with channel partners and internally among the subunits responsible for managing the channels. Twelve propositions for research are developed; eight relate directly to the marketing mix and four focus on channel communication and coordination. All of the research propositions offered are mechanisms by which suppliers can influence the level of channel conflict they experience. Dedicated channel management groups, documentation of channel strategies, and superordinate goals are identified as strategies for minimizing unwanted conflict.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پیدایش تجارت الکترونیکی پارادایم جدیدی در کسب و کار محسوب شده و به بازاری ها و تجار فرصت ها و چالش های ارزشمندی را می دهد. این تاثیر بسزا در مدیریت کانال دیده شده است. مهم ترین مسئله بسیاری از شرکت های تجارت-تجارت(B2B) تعارض کانال است. ما در این مقاله تاثیر معرفی کانال های اینترنتی را در سیستم توزیع چند کانالی و پیچیده از نقطه نظر شرکت عرضه کننده مورد بررسی قرار می دهیم. ما استراتژی هایی را برای مدیریت فعال این تعارض هم برای شرکای داخلی و هم خارجی زیر واحدهایی توصیف می کنیم که مسئول مدیریت کانال هستند. 12 گزاره در این تحقیق توسعه یافتند که 8 گزاره مستقیما مربوط به ترکیب بازاریابی و 4 گزاره مربوط به ارتباط و هماهنگی کانال هستند. همه گروه تحقیقات مدیریتی، مستندسازی استراتژی کانال و اهداف مرئوسین به عنوان استراتژی هایی برای به حداقل رساندن تعارضات ناخواسته محسوب می شوند.

بدون دیدگاه