ترجمه مقاله زمان و چگونگی امر روابط مدیریت در راهبرد رقابتی بین المللی، چارچوب عملکرد مالی و استراتژیک صادرات - نشریه امرالد

ترجمه مقاله زمان و چگونگی امر روابط مدیریت در راهبرد رقابتی بین المللی، چارچوب عملکرد مالی و استراتژیک صادرات - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
زمان و چگونگی امر روابط مدیریت در راهبرد رقابتی بین المللی، چارچوب عملکرد مالی و استراتژیک صادرات: یک رویکرد استاندارد یا سفارشی؟
عنوان انگلیسی
When and how managerial ties matter in international competitive strategy, export financial and strategic performance framework A standardized or customized approach?
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
20
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.967 در سال 2019
شاخص H_index مجله
80 در سال 2020
شاخص SJR مجله
0.910 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0309-0566
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10447
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، بازرگانی بین الملل، مدیریت استراتژیک
مجله
مجله اروپایی بازاریابی - European Journal of Marketing
دانشگاه
دانشکده ارتباطات، روزنامه نگاری و بازاریابی، دانشکده تجارت، دانشگاه مسی، اوکلند، نیوزیلند
کلمات کلیدی
شبکه، اتحادیه اروپا، عملکرد صادرات، کشورهای در حال توسعه، نظریه احتمالی، استراتژی رقابتی بین المللی ( متمایز و ارزان قیمت )، روابط مدیریتی ( تجاری و سیاسی )، روند توسعه در مقابل منطقه در حال توسعه، فرایند استاندارد سازی/ سفارشی سازی
کلمات کلیدی انگلیسی
Networking - European Union - Export performance - Developing countries - Contingency theory - International competitive (differentiation and low cost) strategy - Managerial (business and political) ties - Developed vs developing region - Standardization/customization process
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/EJM-05-2015-0305
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بررسی ادبیات و فرضیه های تحقیق
استراتژی متمایز بین المللی، روابط تجاری و عملکرد مالی و استراتژیک صادرات
استراتژی متمایز بین المللی، روابط سیاسی و عملکرد مالی و استراتژیک صادرات
استراتژی ارزان قیمت بین المللی، روابط تجاری و عملکرد استراتژیک و مالی صادرات
روش تحقیق
اندازه گیری
قابلیت اطمینان، اعتبار و روش تحلیل آماری
یافته ها
آزمون نیرومندی
بحث
کاربردهای تحقیق و دستورالعمل هایی برای تحقیقات آینده
پیامدهای مدیریتی
محدودیت های تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose This study aims to present two new contingent frameworks that hypothesize the moderation role of managerial ties (MTs) in the international competitive strategy-export financial and strategic performance framework. The purposes of this study are to explore whether a common standardized or individual customized conceptualization consisting of MTs, international competitive strategy and performance can be used to achieve export financial and strategic performance; to offer contingent factors for the current international competitive strategy-export performance framework; and to generalize the roles of MTs in the developed vis-à-vis developing region.

Design/methodology/approach This study uses the experience of 114 exporting firms operating in the European Union region to test its theoretical frameworks. MTs include both business and political ties.

Findings Business and political ties have completely different moderation effects on the relation between international differentiation/low-cost strategy and export financial/strategic performance. Business ties have a positive influence on the international differentiation strategy-export strategic performance and international low-cost strategy-export financial performance dyads, but a negative effect in the international low-cost strategy-export strategic performance framework. In contrast, political ties are revealed to have a negative effect on the international differentiation/low-cost strategy-export financial performance framework.

Originality/value This research advances extant international competitive strategy-export performance literature by revealing the bright and dark sides of business ties and the down side of political ties in the framework. Performance should be investigated in terms of financial and strategic performance. The moderation effect of business ties is more complex than that reported in the developing region; thus, a cross-regional generalization on these ties’ effects is more difficult to establish. In contrast, the dark side effect of political ties is consistent across developed and developing regions; a cross-regional generalization on these ties is more viable. Collectively, the results show that a standardized process for achieving both export financial and export strategic performances is not feasible, while a customized process for each export performance is needed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف – هدف از این مطالعه، معرفی دو چارچوب تصادفی نوین می باشد که فرضیه تعدیل روابط مدیریت (MTs) در چارچوب عملکرد مالی و استراتژیک صادرات- راهبرد رقابتی بین المللی را معرفی می کند. اهداف این مطالعه بررسی اینکه آیا یک استاندارد سازی رایج می تواند به منظور کسب عملکرد مالی و استراتژیک صادرات استفاده گردد یا مفهوم سازی مشترک فردی متشکل از MTs، راهبرد و عملکرد رقابتی بین المللی ؛ به منظور ارائه فاکتورهای تصادفی برای چارچوب عملکرد استراتژی- صادرات رقابتی بین المللی در حال حاضر؛ و به منظور کلیت بخشیدن به قوانین MTs در منطقه توسعه یافته در مقابل منطقه در حال توسعه می باشد.
طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه – این مطالعه از تجربه 114 شرکت صادراتی در منطقه اتحادیه اروپا به منظور آزمایش چارچوب های نظری خود استفاده کرده است. MTs شامل روابط تجاری و سیاسی می باشد.
یافته ها – روابط تجاری و سیاسی به طور کامل اثرات تعدیل متفاوتی بر روی روابط بین تمایز بین المللی/ استراتژی ارزان قیمت و عملکرد استراتژیک/ مالی صادراتی دارد. روابط تجاری تاثیر مثبتی بر روی عملکرد استراتژی متمایز بین المللی- استراتژیک صادراتی و گروه های دو عضوی عملکرد مالی صادرات- استراتژی ارزان قیمت بین المللی دارد، اما بر روی چارچوب عملکرد استراتژیک صادرات- استراتژی ارزان قیمت بین المللی تاثیر منفی دارد. در مقابل، روابط سیاسی تاثیر منفی روی فرایند متمایز بین المللی/ چارچوب عملکرد مالی صادرات– استراتژی ارزان قیمت را آشکار می سازد.
ابتکار/ ارزش – این تحقیق عملکرد صادرات- استراتژی رقابتی بین المللی موجود را توسط آشکار نمودن جوانب روشن و تاریک روابط تجارت و جنبه رو به پایین روابط سیاسی در چارچوب توسعه می دهد. عملکرد باید از لحاظ عملکرد مالی و استراتژیک مورد بررسی قرار گیرد. اثر تعدیل روابط تجاری پیچیده تر از آنچه در منطقه در حال توسعه گزارش شده است می باشد؛ از این رو، برقرار نمودن یک تعمیم متقابل منطقه ای سختر است. در مقابل، اثر جانبی تاریک روابط سیاسی در سراسر مناطق توسعه یافته و در حال توسعه می باشد؛ یک تعمیم متقابل منطقه ای بر روی این روابط بیشتر مورد اعتماد است. به طور خلاصه، این نتایج نشان دهنده این است که یک فرایند استاندارد برای دستیابی به عملکرد مالی صادرات و استراتژی صادرات امکان پذیر نیست، در حالی که یک فرایند سفارشی برای هر عملکرد صادراتی ضروری است.

بدون دیدگاه