ترجمه مقاله بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش - نشریه Scirp

ترجمه مقاله بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش - نشریه Scirp
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی گزارشات مربوط به مدل های کسب و کار الکترونیکی ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش
عنوان انگلیسی
A Literature Review of Representation Models of E-Business Models from the Perspective of Value Creation
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2016
نشریه
Scirp
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7363
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت کسب و کار و تجارت الکترونیک
مجله
مجله مدیریت صنعتی و تجاری آمریکایی - American Journal of Industrial and Business Management
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه جینان، گوانگژو، چین
کلمات کلیدی
ایجاد ارزش، تجارت الکترونیک، مدل کسب و کار الکترونیک، مدل ارائه
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مدل کسب و کار و مدل کسب و کار الکترونیک
تعریف مدل کسب و کار الکترونیک
بررسی مدل های کسب و کار الکترونیک ارائه شده از دیدگاه ایجاد ارزش
هستی شناسی مدل کسب و کار الکترونیک EBMO
مدل کسب و کار الکترونیک ارزش e ^3
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Business model is abstract rational cognition about how corporation created, delivered and obtained value and is the enterprise’s core competitive advantages from the perspective of value creation. This article found that research perspective of representation models of e-commerce business model mostly concentrated on value creation perspective and there are two categories: EBMO and e3-value Model. We respectively discuss the two categories in order to make better understanding of the current development in e-commerce business model research.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مدل کسب و کار یعنی شناخت انتزاعی و عقلانی چگونگی ایجاد شرکت ، ارزش تعیین شده برای آن شرکت و کسب رقابتی برای شرکت از دیدگاه ایجاد ارزش. این مقاله نشان می دهد که دیدگاه تحقیقاتی مدل های ارائه شده در زمینه کسب و کار بر مبنای تجارت الکترونیک اغلب بر ایجاد ارزش متمرکز است و به دو دسته طبقه بندی می شود: مدل EBMO و مدل ارزش e ^3. ما در مورد این دو طبقه بندی به منظور کسب فهم بهتری از پیشرفت های اخیر در زمینه مدل کسب و کاری بر مبنای تجارت الکترونیک بحث خواهیم کرد.

بدون دیدگاه