منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله آثار مدیریت دانش و ابداع در فناوری روی عملکرد توسعه محصول جدید - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آثار مدیریت دانش و ابداع در فناوری روی عملکرد توسعه محصول جدید - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آثار مدیریت دانش و ابداع در فناوری روی عملکرد توسعه محصول جدید-مطالعه تجربی صنعت ماشین‌آلات تایوان
عنوان انگلیسی
The Effects of Knowledge Management and Technology Innovation on New Product Development Performance An Empirical Study of Taiwanese Machine Tools Industry
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2012
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
1877-0428
کد محصول
10760
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع، مدیریت، مدیریت دانش، نوآوری تکنولوژی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت نوآوری و فناوری، تکنولوژی صنعتی
مجله
پروسدیا - علوم اجتماعی و رفتاری - Procedia - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه فنگ چیا، تایچونگ، تایوان
کلمات کلیدی
ماشین‌آلات، مدیریت دانش، ابداع در فناوری، توسعه محصول جدید
کلمات کلیدی انگلیسی
Machine tools - Knowledge management - Technology innovation - New product development
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.03.176
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور منابع
3. روش
3.1 چارچوب تحقیق
3.2 تعاریف عملیاتی متغیرها و اندازه‌گیری
3.3 نمونه‌های تحقیق و طرح نمونه‌برداری
4. تحلیل نتایج تحقیق
4.1 مجموعه نمونه‌ها
4.2 ساختار نمونه تحلیل قابلیت اتکا و اعتبار آن
4.3 استفاده از تحلیل رگرسیون برای تأیید نظریه
4.4 تحلیل واریانس متغیرهای مختلف
5. 5 نتیجه گیری
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10760 IranArze     10760 IranArze1     10760 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

With the coming of the era of knowledge economy, research and innovation, the intangible assets, have mostly become the key source of enterprise's competitive advantage; this is especially important to the machine tool industry which generally lacks for research and development capabilities. Knowledge and technology have been gradually considered as a kind of strategic asset and the main source of creating competitive advantages. The reason is that enterprise develops distinct products and service with its innovative technology to create profits from markets, and successful technology innovation has to rely on the solid knowledge foundation. This research intends to investigate whether knowledge management could enhance technology innovation and how it affects the performance of new product development in machine tools industry. We use the questionnaire survey to collect firm’s information and opinions that can verify the constructs of cause effect relations. The Socioeconomic variables are also used to find out the determinants that will affect the performance of knowledge management, technology innovation and new product development performance.

1. Introduction

The machine tools industry in Taiwan is one of the few domestic industries that does not rely on foreign technology, incorporates the features of Taiwanese industries, and has developed international competitiveness. Its completeness in labor division networks is rarely compared to other industries. Its industrial structure has the machine tools manufacturing factories as central factories, forming a radial network structure in cooperation with other vendors. Central factories focus on research and development, manufacturing, and sales of machines, but its components are generally all obtained by cooperating vendors.

5. Conclusions

This study explored the correlation of variables KM, TI and NPD performance in the machine tools industry. Based on the results of empirical analysis, this section discusses the main findings and important implications. In terms of KM and TI, aspects of KMC and KMI in the construct of KM have a significant effect on TI, and it can be known that in the process of KM, the creation, acquisition, diffusion, and integration of knowledge is correlated to TI; the empirical research results of regression analysis show that among variables of KM, the two important elements including KMC and KMI can affect the performance of TI, which is consistent with the views of Anderson (2003), that managing the diffusion and transmission of knowledge within corporations can promote organizational speed and quality of TI. It also proves the views of Nonaka & Takeuchi (1995) that innovation is the operation of the knowledge spiral, and results from the interaction between organizational latent knowledge and exhibited knowledge. It represents the cognition in the machine tools industry; in order to have TI, the process of knowledge creation and acquisition and knowledge diffusion and integration is indispensable.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با فرا رسیدن عصر اقتصاد دانش، تحقیق و نوآوری، دارایی‌های ناملموس، اکثراً تبدیل به منبع کلیدی امتیاز رقابتی شرکت‌ها شده‌اند. این موضوع در صنعت ماشین‌آلات که عموماً فاقد قابلیت‌های تحقیق و توسعه است اهمیت ویژه‌ای دارد. دانش و فناوری به تدریج تبدیل به نوعی دارایی راهبردی و منبع اصلی ایجاد امتیاز رقابتی شده‌اند. زیرا شرکت با فناوری نوین خود خدمات و محصولات متفاوتی را توسعه می‌دهد تا از بازارها سود ببرد و ابداع موفق در فناوری باید از پایه دانش مستحکمی برخوردار باشد. هدف این تحقیق بررسی قابلیت یا عدم قابلیت مدیریت دانش برای ارتقای ابداع در فناوری و نحوه اثرگذاری آن بر عملکرد توسعه محصول جدید در صنعت ماشین‌آلات است. ما برای جمع‌آوری اطلاعات شرکت و ایده‌هایی که می‌توانند ساخت‌های روابط علت و معلولی را مشخص کنند، از پرسشنامه استفاده کردیم. برای شناخت عوامل تعیین‌کننده اثرگذار بر عملکرد مدیریت دانش، ابداع در فناوری و عملکرد توسعه محصول جدید، از متغیرهای اجتماعی-اقتصادی نیز استفاده کردیم.

1. مقدمه
صنعت ماشین‌آلات در تایوان یکی از معدود صنایع داخلی است که به فناوری خارجی متکی نیست، ویژگی‌های صنایع تایوان را یک جا جمع می‌کند و در عرصه بین‌الملل رقابت می‌کند. تکمیل بودن شبکه‌های کارگری آن با سایر صنایع قابل مقایسه نیست. در ساختار صنعتی آن کارخانه‌های ماشین‌سازی به عنوان کارخانه‌های مرکزی تلقی می‌شوند که با همکاری سایر فروشنده‌ها، یک ساختار شبکه شعاعی شکل می‌دهند. کارخانه‌های مرکزی روی تحقیق و توسعه، تولید و فروش ماشین متمرکز هستند اما تقریباً تمام اجزای آن توسط فروشندگان همکار به دست آمده‌اند.
5 نتیجه گیری
این مطالعه رابطه بین متغیرهای KM، TI و عملکرد NPD را در صنعت ماشین‌آلات بررسی کرد. بر اسا تایج تحلیل تجربی، این بخش یافته‌های اصلی و مفاهیم مهم را بحث می‌کند. به لحاظ KM و TI، جنیه‌های KMC و KMI در ساختار KM تأثیر چشمگیری روی TI دارند و می‌توان فهمید که در فرآیند KM، خلق، کسب، انتشار و ادغام دانش با TI مرتبط هستند. نتایج تجربی تحقیق تحلیل رگرسیون نشان می‌دهند که در میان متغیرهای KM، دو عنصر مهم شامل KMC و KMI می‌توانند بر عملکرد TI اثرگذار باشند که با دیدگاه اندرسون (2003) مبنی بر اینکه انتشار و انتقال دانش در داخل شرکت‌ها می‌تواند سرعت و کیفیت سازمانی TI را افزایش دهد سازگار است. همچنین دیدگاه‌های نوناکا و تاکوچی (1995) را که نوآوری عملیات اشاعه دانش است و از تعامل بین دانش نهان سازمانی و دانش آشکار حاصل می‌شود تأیید می‌کند. در اینجا، شناخت در صنعت ماشین‌آلات ارائه می‌شود. برای داشتن TI، فرآیند خلق و کسب دانش و انتشار و ادغام دانش را نمی‌توان استثنا کرد.


بدون دیدگاه