تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تجربه‌ مربیان مهدکودک از گزارش کودک آزاری در تایوان – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تجربه‌ مربیان مهدکودک از گزارش کودک آزاری در تایوان: رقص روی لبه (راه رفتن روی طناب)
عنوان انگلیسی: Kindergarten teachers' experience of reporting child abuse in Taiwan: Dancing on the edge
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16
سال انتشار : 2009 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8007 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 453.48Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: پژوهشگری اجتماعی و جامعه شناسی
مجله: بازنگری خدمات کودکان و نوجوانان - Children and Youth Services Review
دانشگاه: گروه پرستاری، دانشگاه ملی چنگ کونگ، تایوان
کلمات کلیدی: کودک آزاری، گزارش اجباری، اخلاقیات قانونی، مربی کودکستان، آموزش
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. پیشگفتار

2. روش

2.1. نمونه

2.2. روال

3. تجزیه و تحلیل داده‎ها

4. نتایج

4.1. حفظ روابط

4.2. جلوگیری از آسیب

4.3. تعهد

4.4. حفظ تعادل

5. بحث

6. محدودیت‌های برای عمل

7. نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Objective: To explore the experiences of Taiwan's kindergarten teachers when suspecting child abuse. Method: Grounded theory method was used to analyze data from a purposive sample of 20 Taiwanese kindergarten teachers recruited from three kindergartens in Taiwan. Four focus groups lasting between 60– 90 min were conducted. Data were audio-taped, transcribed verbatim, and analyzed using thematic analysis. Results: The model of “dancing on the edge” was the substantive theory developed from this study. Four major categorical themes emerged from the kindergarten teachers' work with abused children and their families: preserving relationships, avoiding harm, obligation, and maintaining balance. The dance between advocacy and risk is not easily choreographed and balanced. While attempted to avoid harm, teachers feel the pull of obligation and preserving relationships. Conclusions: Reporting child abuse is more than a legal requirement; it is a social process involving a dance between advocacy and personal safety. A critical analysis on the dynamics and interaction between the child, mandated reporters, institutional system, community and society is imperative.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف: کاوش تجربیات مربیان مهد کودک تایوانی هنگام مشکوک بودن به کودک آزاری.

روش: روش نظریه‌ پایه برای تجزیه و تحلیل داده‌های به دست آمده از نمونه‌ی هدفمندی از 20 مربی کودکستان تایوانی به که از سه کودکستان در تایوان کار گرفته شدند استفاده شد. چهار گروه تمرکز بین 90-60 دقیقه هدایت شدند. داده‌ها به صورت صوتی ثبت شدند، رونویسی شدند و با استفاده از تجزیه و تحلیل موضوعی تجزیه و تحلیل شدند.

نتایج: مدل «رقص روی لبه»، نظریه‌ اساسی به دست آمده از این مطالعه بود. چهار موضوع رده‌ای اصلی، از کار مربیان کودکستان با کودکان بدرفتار و خانواده‌های آن‌ها به دست آمدند: حفظ روابط، جلوگیری از آسیب، تعهد، و حفظ تعادل. رقص بین طرفداری (دفاع) و ریسک به سادگی انجام و متوازن نمی‌شود. مربیان در حالی که اقدام به جلوگیری از آسیب می‌کردند احساس کشش تعهد و حفظ روابط را داشتند.

نتیجه‌گیری‌ها: گزارش کودک آزاری، بیش از یک نیازمندی قانونی است؛ آن یک فرایند اجتماعی شامل رقصی بین دفاع و ایمنی شخصی است. یک تجزیه و تحلیل حیاتی در زمینه‌ی پویایی‌ها و تعامل بین کودک، گزارش دهندگان مجاز، سیستم نهادی، جامعه و اجتماع، ضروری است.