ترجمه مقاله روزنامه نگاری یا روابط عمومی؟ - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روزنامه نگاری یا روابط عمومی؟ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روزنامه نگاری یا روابط عمومی؟ نظرسنجی کمی از سردبیران انتشارات سفارشی در آلمان
عنوان انگلیسی
Journalism or public relations? A quantitative survey of custom publishing editors in Germany
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.058 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.001 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0363-8111
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10143
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی و روزنامه نگاری
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه
گروه مطالعات ارتباطات، دانشگاه ماینز، آلمان
کلمات کلیدی
انتشارات سفارشی، انتشارات شرکتی، مجلات سفارشی، مفهوم نقش، روزنامه‌نگاری، نظرسنجی
کلمات کلیدی انگلیسی
Custom publishing - Corporate publications - Custom magazines - Role conception - Journalism - Survey
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.pubrev.2016.01.003
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. پیش‌زمینه نظری و هدف
2.1. انتشارات سفارشی
2.2. سردبیران انتشارات سفارشی
3. روش
3.1. روش و نمونه
3.2. پرسشنامه
4. نتایج
4.1. کارهای ویراستاران انتشارات سفارشی
4.2. خود-پنداره ویراستاران انتشارات سفارشی از نقش حرفه‌ای خود
4.3. محتوا و شرایط کاری
5. بحث
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Custom publishing, the production of content that is edited in a journalistic manner for organizations, is a fast-growing professional field located at the intersection of journalism and public relations. These corporate (or organizational) publications, as a form of strategic communication, assist with organizations' image cultivation and aim to communicate their particular interests. However, in their stylistic, optical, and thematic composition, they resemble journalistic publications from which readers expect unbiased, objective reporting. This article focuses on the editors of these corporate publications, who must take into account the rules and norms of two different fields of professional activity, and looks at the extent to which custom publishing is journalistic. Therefore, we analyze the self-conception of the editors' professional role, the extent to which their day-to-day work is journalistic, and the role of truth in their reporting. To this end, a quantitative survey of custom publishing editors in Germany was carried out.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
انتشارات سفارشی ، به عنوان تولید محتوایی که به شیوه‌ای روزنامه‌نگارانه برای سازمان‌ها ویرایش می‌شود، رشته حرفه‌ای به سرعت رو به رشدی است که در اشتراک بین روابط روزنامه‌نگاری و عمومی قرار می‌گیرد. این انتشارات شرکتی (یا سازمانی)، به عنوان شکلی از ارتباطات استراتژیک، به تثبیت تصویر سازمان‌ها کمک می‌کنند و هدف آن‌ها انتقال علایق ویژه خود است. با این حال، در ترکیب سبکی، نوری و موضوعی، آن‌ها شبیه انتشارات روزنامه‌نگاری هستند که انتظار خوانندگان از آن‌ها گزارشگری غیر متعصبانه و عینی است. تمرکز این مقاله روی سردبیران این انتشارات شرکتی است که باید قوانین و هنجارهای دو زمینه مختلف فعالیت حرفه‌ای را در نظر بگیرند و به میزان روزنامه‌نگارانه بودن انتشارات سفارشی توجه نمایند. در این مطالعه، خود-پنداره نقش حرفه‌ای سردبیران، میزان روزنامه‌نگارانه بودن کار روزانه آن‌ها، و نقش اعتماد به گزارش آن‌ها را تجزیه تحلیل می‌کنیم. برای این منظور، نظرسنجی کمّی از سردبیران انتشارات سفارشی در آلمان انجام گرفت.

بدون دیدگاه