ترجمه مقاله قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین المللی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین المللی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
قابلیت های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین المللی
عنوان انگلیسی
Internet marketing capabilities and international market growth
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.272 در سال 2019
شاخص H_index مجله
79 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.373 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0969-5931
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10735
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، بازاریابی بین المللی
مجله
نقد و بررسی کسب و کار بین المللی - International Business Review
دانشگاه
دانشکده تجارت، تبلیغات بازاریابی و روابط عمومی، دانشگاه صنعتی کوئینزلند، استرالیا
کلمات کلیدی
قابلیت های بازاریابی اینترنتی، در دسترس بودن اطلاعات، جهت گیری استراتژیک، قابلیت های شبکه، رشد بازار بین المللی
کلمات کلیدی انگلیسی
Internet marketing capabilities - Information availability - Strategic orientation - Network capabilities - International market growth
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2015.10.007
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. رویکرد منبع-محور، چشم‌انداز قابلیت‌ها و بازاریابی بین‌المللی
3. ایجاد پیش‌فرض‌ها و مدل مفهومی
3.1 رشد بازار بین‌المللی
3.2 . دسترس‌پذیری اطلاعات و آشنایی راهبردی بین‌المللی
3.3. قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی، جهت‌گیری راهبردی بین‌المللی، قابلیت‌های شبکه‌ای بین‌المللی و رشد بازاریابی بین‌المللی
4. روش‌شناسی
4.1. زمینه تحقیق
4.2. نمونه و گردآوری داده‌ها
4.3. سنجش‌ها
4.4. تمایل بی‌پاسخی
4.5. کیفیت افراد مطلع کلیدی
4.6. روش متداول واریانس
5. تحلیل داده‌ها و یافته‌ها
6. نتیجه، تلویحات، محدودیت‌ها و تحقیق‌های آینده
6.1. فواید نظری و تجربی
6.2. تلویحات مدیریتی
6.3. محدودیت‌ها و تحقیق‌های آتی
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)

10735 IranArze     10735 IranArze1     10735 IranArze2

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The Internet has been shown to facilitate elements of internationalisation such as information accumulation and network opportunities. However, there is limited understanding of how the Internet combined with marketing capabilities drives international market growth. This study, based on a sample of 224 Australian firms, develops and tests, using structural equation modelling (SEM), a conceptual model of Internet marketing capabilities and international market growth. Results indicate that firms deploying Internet marketing capabilities will benefit due to the reduction of information uncertainty and increased capacity to develop international network capabilities. Moreover, Internet marketing capabilities indirectly lead to international market growth when the firm has a high level of international strategic orientation and international network capabilities. Overall, Internet marketing capabilities enhance the firm's ability to generate other internal capabilities within the firm, which in turn have a positive impact on the international market growth of the firm.

1. Introduction

The Internet is an evolving technology which has facilitated the development of new business relationships and has opened up cross-border market opportunities for companies (Hinson & Adjasi, 2009; Petersen, Welch, & Liesch, 2002; Rayport & Sviokla, 1994). The investigation of the Internet’s impact on the international firm is part of a growing body of knowledge in the marketing and international business literature (Mathews & Healy, 2008; Moen, Endresen, & Gavlen, 2003; Moen, Madsen, & Aspelund, 2008). Despite strong interest in the impact of the Internet on internationalisation and potential to reach foreign customers, there is a lack of comprehension of and research related to the complex relationships between the digitalization of internationalising firms and international marketing performance (Sinkovics, Sinkovics, & Jean, 2013; Yamin & Sinkovics, 2006).

6. Conclusions, implications, limitations and future research

The study provides new insights into international Internet marketing capabilities and the relationship between international strategic orientation and international network capabilities and how they drive the international market growth of the firm. The study contributes to our understanding of the aggregate nature of capabilities related to Internet marketing capabilities beyond a singular perspective of simple Internet use. The idea that Internet marketing capabilities are a group of distinct marketing activities that can be leveraged for international performance outcomes extends our knowledge of international business digital capabilities. The bundling of more traditional capabilities with these evolving Internet marketing capabilities will benefit the firm when strategically orientated towards internationalisation. Moreover, Internet marketing capabilities also enhance the international strategic orientation of the firm. Our study sheds additional light on the relationship between capabilities and firm performance. It examines the links between capabilities, functional competences and performance outcomes. Although the literature on Internet related capabilities asserts a positive impact on firm performance, these claims have not been empirically tested. Our study provides this empirical evidence based on data pertaining to a sample of Australian firms with international customers.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اینترنت نشان داده که مولفه‌های بین‌المللی شدن مانند انباشت اطلاعات و فرصت‌های شبکه‌ای را تسهیل می‌کند. البته اینکه چگونه اینترنت در ترکیب باقابلیت‌های بازاریابی باعث رشد بازار بین‌المللی می‌شود از محدوده درک ما خارج است . تحقیق حاضر بر اساس نمونه‌ای از 224 شرکت استرالیایی با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری(SEM) که مدلی است مفهومی از قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رشد بازار بین‌المللی، انجام و مورد آزمون قرارگرفته است. نتایج نشان می‌دهد که شرکت‌هایی که قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی را به کار می‌گیرند به سبب عدم قطعیت اطلاعات و افزایش ظرفیت در توسعه قابلیت‌های شبکه‌ای بین‌المللی، منتفع می‌شوند. بعلاوه، قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی وقتی‌که شرکتی سطح بالایی از قابلیت‌های شبکه‌ای بین‌المللی و آشنایی راهبردی با محیط بین‌المللی داشته باشد، به‌طور غیرمستقیم منتهی به رشد بازار بین‌المللی می‌شود. به‌طورکلی قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی، توانایی شرکت را برای اجرای قابلیت‌های بیشتر اینترنتی در درون شرکت افزایش داده و درنهایت اثر مثبتی بر رشد بازار بین‌المللی شرکت خواهد داشت.

1. مقدمه
اینترنت فن‌آوری در حال توسعه‌ای است که باعث تسهیل در توسعه روابط بازرگانی جدید و دسترسی به فرصت‌های بازاری نوینی شده که از مرزها هم فراتر رفته است و فرصت‌های بازار برون مرزی را به روی شرکت‌ها گشوده است (Hinson & Adjasi, 2009; Petersen, Welch, & Liesch, 2002; Rayport & Sviokla, 1994). بررسی تأثیر اینترنت بر شرکت بین‌المللی بخشی از حجم روزافزون دانش در بازاریابی و کسب‌وکار بین‌المللی است. (Mathews & Healy, 2008; Moen, Endresen, & Gavlen, 2003; Moen, Madsen, & Aspelund, 2008). علیرغم علاقه شدید به تأثیر اینترنت بر بین‌المللی شدن و امکان بالقوه برای رسیدن به مشتریان خارجی، درک و تحقیق مربوط به رابطه پیچیده، بین دیجیتالی شدن شرکت‌ها در جهت بین‌المللی شدن و عملکرد بازاریابی آن‌ها وجود ندارد. (Sinkovics, Sinkovics, & Jean, 2013; Yamin & Sinkovics, 2006).
6. نتیجه، تلویحات، محدودیت‌ها و تحقیق‌های آینده
تحقیق حاضر دریچه‌ای جدید می‌گشاید به روی قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی و رابطه بین جهت‌گیری راهبردی بین‌المللی و قابلیت‌های شبکه‌ای بین‌المللی و اینکه چگونه این‌ها باعث گسترش رشد بازار بین‌المللی شرکت می‌شود. تحقیق حاضر درک ما را از طبیعت جمعی قابلیت‌های مرتبط باقابلیت‌های بازاریابی اینترنتی ورای دیدگاه ساده و صرف اینترنتی افزایش می‌دهد.این فکر که قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی یک مجموعه از فعالیت‌های مشخص هستند که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان اهرم دررسیدن به دست آوردهای عملی بین‌المللی استفاده کرد، دانش ما را در خصوص قابلیت‌های کسب‌وکار دیجیتال بین‌المللی افزایش می‌دهد. به هم بستن قابلیت‌های سنتی باقابلیت‌های در حال تکوین بازاریابی اینترنتی، وقتی‌که شرکت نوعی جهت‌گیری راهبردی در راستای بین‌المللی شدن داشته باشد، به سود آن می‌باشد. به‌علاوه قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی همچنین باعث پیشرفت جهت‌گیری راهبردی بین‌المللی شرکت می‌شود.تحقیق حاضر رابطه بین قابلیت‌ها و عملکرد شرکت را نیز روشن می‌کند.در این تحقیق رابطه بین قابلیت‌ها، شایستگی‌های عملی و نتایج اجرایی بررسی می‌گردد.هرچند ادبیات مربوط به قابلیت‌های اینترنتی ، اثری مثبت بر عملکرد شرکت دارد این امر هنوز به تجربه ثابت نشده است. تحقیق حاضر این شواهد تجربی را بر اساس داده‌های مربوط به نمونه‌ای از شرکت‌های استرالیایی فعال با مشتریان بین‌المللی ارائه می‌دهد.


بدون دیدگاه