دانلود رایگان مقاله دیدگاه میان رشته ای بر پدیده طبقه متوسط در بازار نوظهور

عنوان فارسی
دیدگاه های میان رشته ای بر پدیده طبقه متوسط در بازارهای نوظهور
عنوان انگلیسی
Interdisciplinary perspectives on the middle class phenomenon in emerging markets
صفحات مقاله فارسی
0
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
کد محصول
E3882
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار MBA
مجله
نقد و بررسی کسب و کار بین المللی - International Business Review
چکیده

ABSTRACT


Perhaps not unexpectedly, much of the early work on middle class in EMs has been carried out by leading-edge management consulting firms, including McKinsey, Accenture, Ernst & Young, and the Boston Consulting Group. Yet the scholarly community, in business and economics, and related fields, is following their lead. Researchers at the World Bank, the Asian Development Bank, and various think-tanks have also produced insightful empirical research and policy guidelines. In addition, two interdisciplinary conferences have been held under the auspices of Georgia State University (Atlanta, 2013), and Pontifı´cia Universidade Cato´lica do Rio de Janeiro NUPIN (Rio de Janeiro, 2014).


بدون دیدگاه