تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله نوآوری، مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار و رضایت مشتری – نشریه الزویر

عنوان فارسی: نوآوری، مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار و رضایت مشتری
عنوان انگلیسی: Innovation, sustainable HRM and customer satisfaction
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 26 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 5.414 در سال 2018 شاخص H_index مجله : 93 در سال 2019
شاخص SJR مجله : 1.999 در سال 2018 شناسه ISSN مجله : 0278-4319
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q1 در سال 2018 کد محصول : 10323
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.86Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تکنولوزی
مجله: مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی - International Journal of Hospitality Management
دانشگاه: دانشکده کسب و کار، اقتصاد و حقوق، دانشگاه گوتنبرگ، سوئد
کلمات کلیدی: مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار، نوآوری، رضایت مشتری، هتل ها، کشور سوئد
کلمات کلیدی انگلیسی: Sustainable HRM - Innovation - Customer satisfaction - Hotels - Sweden
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2018.04.009
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

نظریه و تحقیقات قبلی

مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار

نوآوری

مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار، نوآوری و رضایت مشتری

روش

شرکت کنندگان

سنجش ها

ترجمه

تجزیه و تحلیل

یافته ها

مبحث

نتیجه گیری

ضمیمه 1. سنجش نوآوری

سنجش نوآوری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The purpose of this paper is to explore how sustainable human resource management (HRM) practices impact the innovation-customer satisfaction relationship in Swedish hotels. Responding hotels were profiled into four groups based on their involvement in two sustainable HR practices. The findings indicate the relationship between innovation and customer satisfaction is dependent on sustainable HR practices in the organization. Although innovation and sustainable HR practices impact customer satisfaction positively, their interaction suggests that the one can substitute the other to achieve superior customer satisfaction. The study concludes that sustainable HR practices enhance a hotel’s capability to innovate and to have satisfied customers. The relationship between sustainable HR practices and innovation is discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف این مقاله کاوش چگونگی پایداری عملیات مدیریت منابع انسانی (HRM) می باشد که بر رابطه رضایت مشتری و نوآوری در هتل های سوئدی تاثیر می گذارد. هتل های پاسخ دهنده بر اساس میزان مشارکت شان در دو عملیات مدیریت منابع انسانی (HRM) به چهار گروه تقسیم شدند. یافته ها حاکی از آن است که رابطه میان نوآوری و رضایت مشتری به عملیات پایدار منابع انسانی (HR) سازمان وابسته می باشد. با وجود این که نوآوری و عملیات منابع انسانی (HR) پایدار به طور مثبت بر رضایت مشتری تاثیر می گذارند، اثر متقابل شان نیز نشان می دهد که با جا به جایی آن ها می توان به رضایت بالای مشتری دست یافت. با این مطالعات می توان نتیجه گرفت که عملیات پایدار منابع انسانی (HR)، گنجایش و ظرفیت هتل را افزایش می دهد تا باعث ایجاد نوآوری شده و رضایت مشتریان را جلب کند. در این مقاله رابطه میان عملیات پایدار منابع انسانی (HR) و نوآوری مورد بحث و تفسیر قرار گرفته است.