چکیده
مقدمه
نظریه و تحقیقات قبلی
مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار
نوآوری
مدیریت منابع انسانی (HRM) پایدار، نوآوری و رضایت مشتری
روش
شرکت کنندگان
سنجش ها
ترجمه
تجزیه و تحلیل
یافته ها
مبحث
نتیجه گیری
ضمیمه 1. سنجش نوآوری
سنجش نوآوری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract
The purpose of this paper is to explore how sustainable human resource management (HRM) practices impact the innovation-customer satisfaction relationship in Swedish hotels. Responding hotels were profiled into four groups based on their involvement in two sustainable HR practices. The findings indicate the relationship between innovation and customer satisfaction is dependent on sustainable HR practices in the organization. Although innovation and sustainable HR practices impact customer satisfaction positively, their interaction suggests that the one can substitute the other to achieve superior customer satisfaction. The study concludes that sustainable HR practices enhance a hotel’s capability to innovate and to have satisfied customers. The relationship between sustainable HR practices and innovation is discussed.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله کاوش چگونگی پایداری عملیات مدیریت منابع انسانی (HRM) می باشد که بر رابطه رضایت مشتری و نوآوری در هتل های سوئدی تاثیر می گذارد. هتل های پاسخ دهنده بر اساس میزان مشارکت شان در دو عملیات مدیریت منابع انسانی (HRM) به چهار گروه تقسیم شدند. یافته ها حاکی از آن است که رابطه میان نوآوری و رضایت مشتری به عملیات پایدار منابع انسانی (HR) سازمان وابسته می باشد. با وجود این که نوآوری و عملیات منابع انسانی (HR) پایدار به طور مثبت بر رضایت مشتری تاثیر می گذارند، اثر متقابل شان نیز نشان می دهد که با جا به جایی آن ها می توان به رضایت بالای مشتری دست یافت. با این مطالعات می توان نتیجه گرفت که عملیات پایدار منابع انسانی (HR)، گنجایش و ظرفیت هتل را افزایش می دهد تا باعث ایجاد نوآوری شده و رضایت مشتریان را جلب کند. در این مقاله رابطه میان عملیات پایدار منابع انسانی (HR) و نوآوری مورد بحث و تفسیر قرار گرفته است.