تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله تاثیر تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید – نشریه الزویر

عنوان فارسی: تاثیر تبلیغ رویداد بر نگرش ها و مقاصد بازدید
عنوان انگلیسی: The impact of event advertising on attitudes and visit intentions
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8034 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 684.54Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: گردشگری و توریسم
گرایش های مرتبط با این مقاله: برنامه ریزی توریسم و مدیریت گردشگری
مجله: مجله مدیریت هتلداری و گردشگری - Journal of Hospitality and Tourism Management
دانشگاه: گروه توسعه اقتصادی و گردشگری، دانشکده تجارت، دانشگاه جنوبی می سی سی پی، هاتسیبورگ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: نگرش نسبت به شهر، تبلیغات رویداد، جشنواره فیلم، همگرایی تصویر، قصد بازدید از شهر
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1.مقدمه

2. پیشینه تحقیق

2.1. نگرش نسبت به شهر

2.2. قصد (هدف) بازدید

2.3. تناسب تصویر

3. روش ها

3.1. روش و طرح تحقیق

3.2. تبلیغ رویداد

3.3. انتخاب شهر معروف در مقابل شهر ناشناخته

3.4. ابزار تحقیق و اندازه گیری

3.5. آنالیز داده ها

3.6.نتایج

4. نتیجه گیری و بحث

4.1. محدودیتها و پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This study examines the effects of event advertising on peoples' attitudes and visit intentions toward event-hosting cities. One hundred and ninety-two samples were collected for this study. A 2  2 factorial multivariate-analysis of variance (MANOVA) was used to test the first and second set of hypotheses, whereas a separate univariate-analysis of variance (ANOVA) was run to test the last hypothesis. Event advertising was found to have a positive effect on people's attitude toward the hosting cities. Also, people's different levels of city recognition (well-know vs. unknown) significantly influence their attitudes toward the city. However, the effects of event advertising on peoples' attitude toward the city are greater if the city is relatively unknown. In this sense, an unknown city could benefit more than a wellknown city by improving the image of the city using event advertising as a promotional tool. Lastly, image congruence affects peoples' attitude toward the event-hosting city

نمونه متن ترجمه

چکیده

این تحقیق اثرات تبلیغ رویداد بر نگرشها و مقاصد بازدید در شهزهای میزبان رویداد بررسی می کند.در این تحقیق یکصدو نودو دو نمونه گردآوری شد. به منظور آزمایش اولین و دومین مجموعه از فرضیه ها از آنالیز چندمتغیره عامل 2×2 واریانس (MANOVA) استفاده شد و برای بررسی آخرین فرضیه از آنالیز تک متغیره جداگانه واریانس (ANOVA) استفاده شد. تبلیغ رویداد تاثیر مثبتی بر نگرش افراد شهرهای میزبان نشان داد.همچنین سطوح مختلف شناخت افراد از شهر (معروف- ناشناخته) تاثیر معناداری بر نگرش آنها نسبت به شهر دارد.با این وجود، اثرات تبلیغ رویداد بر نگرش افراد نسبت به شهر در صورتی که شهر تا حدودی ناشناخته باشد بیشتر است.از این حیث یک شهر ناشناخته با گسترش تصویر شهری که از تبلیغ رویداد به عنوان ابزار ترویج استفاده می کند بیشتر از یک شهر خیلی معروف میتواند سود ببرد.در نهایت تناسب تصویر بر نگرش افراد نسبت به شهر میزبان رویداد تاثیر می گذارد.