ترجمه مقاله مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با ANP فازی و COPRAS-G - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با ANP فازی و COPRAS-G - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با استفاده از ANP فازی و COPRAS-G
عنوان انگلیسی
A novel hybrid social media platform selection model using fuzzy ANP and COPRAS-G
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6513
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مدیریت کسب و کار، یازاریابی و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
سیستم های خبره با کاربردهای آن - Expert Systems with Applications
دانشگاه
گروه تحلیلی و سیستم های کسب و کار، دانشگاه La Salle ، فیلادلفیا، آمریکا
کلمات کلیدی
رسانه های اجتماعی، فرایند تحلیل شبکه، تئوری مجموعه های فازی
فهرست مطالب
چکیده
1. معرفی
2. بررسی ادبیات
3. روش ترکیبی پیشنهادی
3.1. روش ANP
3.1.1. مرحله 1: فرم ساختار شبکه
3.1.2. مرحله 2: تشکیل ماتریسهای مقایسه زوجی
3.1.3. مرحله 3: بدست آوردن بردار اولویت
3.1.4. گام 4: تشکیل سوپر ماتریس و محدود کردن سوپر ماتریس
3.2. روش فازی
3.2.1. مرحله 1: تعریف ارزش از حد مصنوعی فازی
3.2.2. مرحله 2: تعریف درجه امکان
3.3. روش COPRAS-G
3.3.1. مرحله 1: شناسایی معیارهای مربوطه
3.3.2. مرحله 2: ساخت ماتریس تصمیم گیری
3.3.3. مرحله 3: تعیین وزن اهمیت هر معیار
3.3.4. گام 4: محاسبه ماتریس تصمیم نرمال شده وزن دار
3،3،5. مرحله 5: تعیین اهمیت نسبی هر گزینه
3.3.6. مرحله 6: محاسبه درجه مطلوبیت هر گزینه
4. مطالعه موردی
5. نتیجه گیریها و جهت گیری‌های تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The growing popularity of social media platforms has sparked new marketing opportunities for companies. Marketers have turned to social media campaigns as a means to build brand loyalty, exposure, and engagement. While social media has evolved into a powerful marketing tool, marketers must carefully choose the most suitable social media platform. Improper selection of the social media platform can be costly and can be detrimental to the brand. Despite all of the supposed benefits, selecting the right social media platform has been a daunting task for corporate marketers. The social media platform selection problems are inherently complex problems with multiple and often conflicting criteria. We propose a novel analytical framework for social media platform selection. The proposed hybrid framework integrates the Analytic Network Process (ANP) with fuzzy set theory and the COmplex PRoportional ASsessment of alternatives with Grey relations (COPRAS-G) method. The ANP and fuzzy set theory are used to determine the importance weight of the social media platform selection criteria in a fuzzy environment. The COPRAS-G method is used to rank and select the most suitable social media platform. A case study is presented to demonstrate the applicability of the proposed framework and exhibit the efficacy of the procedures and algorithms.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
محبوبیت رو به رشد رسانه های اجتماعی، فرصت های بازاریابی جدیدی برای شرکت ها را برانگیخته است. بازاریابان باید به کمپینهای رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ایجاد وفاداری نام تجاری، در معرض گذاری، و تعامل بازگردند. در حالی که رسانه های اجتماعی به یک ابزار قدرتمند بازاریابی تکامل یافته، بازاریابان باید با دقت مناسب ترین رسانه اجتماعی را انتخاب نمایند. انتخاب نامناسب پلت فرم رسانه های اجتماعی می تواند پر هزینه باشد و می تواند برای نام تجاری، زیان آور باشد. با وجود تمام مزایای مفروض، انتخاب رسانه اجتماعی درست، یک کار دلهره آور برای بازاریابان شرکت های بزرگ بوده است. مسائل انتخاب رسانه اجتماعی، مسائل ذاتی پیچیده با معیارهای چندگانه و اغلب متضاد هستند. ما یک چارچوب تحلیلی جدیدی را برای انتخاب رسانه اجتماعی ارائه میکنیم. چارچوب ترکیبی پیشنهادی، فرایند تحلیل شبکه (ANP) را با نظریه مجموعه فازی و ارزیابی متناسب پیچیده جایگزین را با استفاده از روش روابط خاکستری (COPRAS-G) ادغام میکند. ANP و نظریه مجموعه فازی برای تعیین وزن اهمیت معیارهای انتخاب رسانه های اجتماعی در یک محیط فازی استفاده می شود. روش COPRAS-G برای رتبه بندی و انتخاب مناسب ترین رسانه اجتماعی استفاده شده است. مطالعه موردی برای نشان دادن انطباق چارچوب پیشنهادی و نشان دادن اثر روش ها و الگوریتم ها ارائه شده است.

بدون دیدگاه