منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله چگونگی شبکه ‌بندی در کنفرانسها

ترجمه مقاله چگونگی شبکه ‌بندی در کنفرانسها
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
شبکه ‌بندی در کنفرانسها چگونه است؟
عنوان انگلیسی
HOW TO NETWORK AT CONFERENCES
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
5647
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات IT
گرایش های مرتبط با این مقاله
سیستم های چندرسانه ای و اینترنت و شبکه های گسترده
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
پیشگفتار
تنظیم استراتژی برای شبکه‌بندی موثر
لازم نیست که آن ناماهرانه باشد
توییتر
۱ تشویق حامیان برای صحبت (توییت) درباره‌ی حضورشان
۲ آغاز یک مکالمه
۳ کنترل منظم حضار جدید
۴ ایجاد یک فهرست توییتر
۵ دنبال (فالو) کردن و توییت کردن
لینکدین
۶ یادگیری درباره‌ی پیش‌زمینه‌های افراد
۷ ارتباطات شخصی بیشتری ایجاد کنید
بازخورد
۹ تشویق ارتباطات
۱۰ ایجاد زیرگروه‌های حضار
ثبت نام رویداد
۱۱ از جریان ثبت نام خود برای تعامل آمپر استفاده کنید
۱۲ قدرت نفوذ تایید ثبت نام شما
پیگیری با حضار
۱۳ یک پیگیری شخصی را طراحی کنید
۱۴ این روابط را پیشرفت دهید
۱۵ بیرون دادن
پیگیری قوی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

As an event planner, you’re bringing the world together through live experiences. Whether your event goal is to help your sales team build stronger bonds with prospects, increase your brand awareness, support customers, or to build relationships with partners, making offline and personal connections is critical in today’s digital world as online social networking becomes the norm. “Networking” is a buzzword that many of us have a serious love/hate relationship with. Sure — we all want to expand our network by meeting new people in our industry, but actually meeting them can feel like a middle school dance all over again ... a painfully, painfully awkward middle school dance. The web has given us ways to navigate around uncomfortable networking. According to Performics’ 2012 Life on Demand Survey, 40% of people feel more comfortable engaging with people online than in person. Therefore, it’s more critical than ever that event planners take active measures to encourage face-to-face networking whenever possible, and ultimately build strong relationships with potential customers, employees, partners, mentors, etc. This guide will help you better prepare your event to reduce those uncomfortable face-to-face networking situations, so the next time you step into a room of potential connections, you’ll be as cool as a cucumber and ready to dive right into conversations.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
پیشگفتار
به عنوان یک طراح وقایع، شما جهان را از طریق زندگی تجربیات آغاز می‌کنید. این که هدف رویداد شما، کمک به تیم فروشتان در ساخت روابط قوی‌تر همراه با چشم‌اندازها، افزایش آگاهی درباره‌ی مارک تجاری خود، پشتیبانی از مشتریان، یا ایجاد روابط با شرکا باشدایجاد ارتباطات شخصی و برون‌خطی در جهان دیجیتال امروزه، بسیار حیاتی است زیرا شبکه‌بندی اجتماعی آنلاین تبدیل به یک هنجار می‌شود. «شبکه‌بندی»، شعاری است که بسیاری از ما با آن در یک رابطه‌ی جدی عشق/تنفر هستیم. مطمعنا- همه‌ی شما به دنبال توسعه‌ی شبکه‌ی خود به وسیله‌ی ملاقات افراد جدید در صنعت خود هستید اما در واقع ملاقات آن‌ها می‌تواند حس یک کلاس متوسط رقص را داشته باشد، یک کلاس رقص متوسط و به طور دردناکی ناشیانه... .
وب، به ما روش‌هایی را برای هدایت حول شبکه‌بندی ناخوشایند ارائه داده است. مطابق http://blog.performics.com/life-on-demand-study-reveals-new-social-norms-40-percent-of-americans-feel-more-comfortable-engaging/، ۴۰ درصد از مردم با کار آنلاین، نسبت به ملاقات شخصی، احساس بهتری دارند. بنابراین، حیاتی‌تر از همیشه است که طراحان رویداد، معیارهای فعالی را برای تشویق شبکه‌بندی رو-در-رو هر زمان که امکان‌پذیر باشد اتخاذ می‌کنند و در نهایت، روابط نیرومندی را با مشتریان بالقوه، کارمندان، شرکا، ناظران و غیره ایجاد می‌کنند. این راهنما به شما در آماده‌سازی بهتر رویدادتان برای کاهش شرایط ناخوشایند شبکه‌بندی رو-در-رو کمک خواهد کرد و بنابراین دفعه‌ی بعد که شما قدم در اتاقی با ارتباطات بالقوه می‌گذارید احساس بسیار بهتری خواهید داشت و آماده‌ی انجام مکالمات خواهید بود.

بدون دیدگاه