مطالبه سلامت در بازاریابی مواد غذایی: شواهد بر دانش و رفتار در بازار غلات
عنوان انگلیسی
Health Claims in Food Marketing: Evidence on Knowledge and Behavior in the Cereal Market
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
19
سال انتشار
2016
نشریه
JSTOR
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7418
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و صنایع غذایی
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و کنترل کیفی و بهداشت
مجله
مجله سیاست عمومی و بازاریابی - Journal of Public Policy & Marketing
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
داده ها
سهم بازار و اطلاعات محصولات جدید
اطلاعات دانش مصرف کننده
داده های مصرف غلات فردی و داده های تغذیه
نتایج و تجزیه و تحلیل
آیا منابع اطلاعات دولتی و عمومی کافی است؟
چرا تبلیغات تولید کننده تاثیر گذار است؟
گروه بندی های متفاوتی که پس از ادعاهای سلامت اضافه شد.
اثر ادعای سلامت در مشوق های تولید کننده: محصولات جدید و حرکات بازاری در ابعاد مختلف سلامت
مشکلات تحقیقات آتی
پیامدهایی برای سیاست
نکات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
This study examines the ready-to-eat cereal market during a period in which producers were initially prohibited from advertising cereals' health benefits but were later permitted to make health claims. Results indicate that producer health claims led to significant increases in con- sumer knowledge of the fiber-cancer relationship, in fiber cereal consumption and in product innovation. Government and general information sources had limited impact on fiber cereal choices in the years prior to the advertising, despite the accumulation of scientific evidence linking fiber to colon cancer. Most segments of the population increased their fiber cereal con- sumption once health claims were added to the market, but some informationally disadvan- taged segments that had responded less to government and other sources of information responded disproportionately to health claims compared to other segments. These findings sug- gest that policies governing producers' use of health claims should be evaluated not only on how well they control deceptive or misleading claims, but also on how well they encourage producers to disseminate evolving health information to consumers.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
هدف از این مطالعه بررسی بازار غلات از مرحله تا آماده سازی تا مصرف در طول یک دوره است که در آن تولیدکنندگان ابتدا از تبلیغات راجع به فواید سلامتی غلات منع شدند، اما بعد به آن ها اجازه داده شد تا داعیه سلامت داشته باشند. نتایج نشان می دهد که ادعای سلامت تولید کننده منجر به افزایش قابل توجهی در دانش مصرف کننده از رابطه سرطان - فیبر، مصرف فیبر غلات و در نوآوری محصول می شود. منابع اطلاعاتی عمومی و دولتی در سال های قبل با وجود شواهد علمی جمع آوری شده در مورد تاثیر فیبر به روی سرطان روده بزرگ، اثر محدودی بر انتخاب تبلیغات درباره فیبر غلات داشت. اغلب بخش های جمعیت مصرف فیبر غلات خود را با یک بار اضافه شدن مطالبه سلامت به بازار افزایش دادند؛ اما برخی از بخش ها که از منابع اطلاعاتی دولت و دیگر منابع اطلاعاتی محروم بودند، در مقایسه با بخش های دیگر پاسخ نامتناسبی به مطالبه سلامت دادند. این یافته ها نشان می دهد که استفاده از سیاست های تولید حاکم بر مطالبه سلامت نه تنها باید چگونگی ادعاهای فریبنده یا گمراه کننده آن ها را به خوبی کنترل کند، بلکه باید در مورد چگونگی انتشار اطلاعات سلامت توسط تولید کنندگان برای مصرف کنندگان تشویق کند.