ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
This paper proposes a general field modulation theory for electrical machines by introducing magnetomotive force modulation operator to characterize the influence of short-circuited coil, variable reluctance and flux guide to the primitive magnetizing magnetomotive force distribution established by field winding function multiplied by field current along the airgap peripheral. Magnetically anisotropic stator and rotor behave like modulators to produce a spectrum of field harmonics and the armature winding plays the role of a spatial filter to extract effective field harmonics to contribute the corresponding flux linkage and induce the electromotive force. The developed field modulation theory not only unifies the principle analysis of a large variety of electrical machines, including conventional DC machine, induction machine and synchronous machine which are just special cases of the general field modulated machines, thus eliminating the problem of the machine theory fragmentation, but also provides a powerful guidance for inventing new machine topologies.
در این مقاله، یک تئوری کلی مدولاسیون میدان برای ماشین های الکتریکی توسط معرفی اپراتور مدلاسیون نیروی محرک مغناطیسی برای توصیف سیم پیچ اتصال کوتاه، مقاومت مغاطیسی قابل تغییر و هدایت شار مغناطیسی به نیروی محرکه ی مغناطیسی اولیه ایجاد شده توسط تابع سیم پیچ میدان زیاد شده با جریان میدان در طول airgap پیرامونی پیشنهاد می شود. استاتور(قسمت ثابت ماشین) یا روتور بطور مغناطیسی ناهمسانگرد، مانند تعدیل کننده برای تولید یک طیف هارمونیک میدان عمل می کند و القاگر پیچی نقش یک فیلتر خاص را برای استخرج میدان هارمونیک برای مشارکت پیوستگی شار مربوطه و برای القای نیرومحرکه ی مغناطیسی بازی می کند. تئوری توسعه یافته ی مدولاسیون میدان نه تنها تجزیه و تحلیل اصول ماشین های الکتریکی مختلف از جمله ماشین DCمعمولی، ماشین القائی، ماشین سنکرون (همزمان) که حالت خاصی از ماشین های عمومی مدوله ی میدان می باشند، بنابراین حذف کننده ی تئوری قطعه قطعه شدن ماشین می باشند، را یکپارچه می سازد بلکه یک یک آنهاراهنمای قدرتمند برای اختراع توپولوژی ماشین های جدید می باشند.