ترجمه مقاله یک مدل ترتیبی فازی برای تحقق برنامه ریزی راهبردی در شرکت های تولیدی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یک مدل ترتیبی فازی برای تحقق برنامه ریزی راهبردی در شرکت های تولیدی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک مدل ترتیبی فازی برای تحقق برنامه ریزی راهبردی در شرکت های تولیدی
عنوان انگلیسی
A fuzzy sequential model for realization of strategic planning in manufacturing firms
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
Scopus
کد محصول
9306
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها، بهینه سازی سیستم ها
مجله
کامپیوتر و مهندسی صنایع - Computers & Industrial Engineering
دانشگاه
دانشگاه ساكاریا، دانشکده مهندسی صنایع، ترکیه
کلمات کلیدی
برنامه ریزی راهبردی، تصمیم گیری چند معیاره، تحلیل swot، طبقه بندی بولدن، ANP فازی، SME تولیدی
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.cie.2016.01.002
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- روش شناسی
2-1 تحلیل SWOT
2-2 تحلیل علت اصلی
2-2-1 طبقه بندی بولدن اصلاح شده
2-3 فرایند شبکه تحلیلی فازی (F-ANP)
3- مدل پیشنهادی و کاربرد آن
2-1 مدل ترتیبی فازی
3-2 کاربرد FSM در یک شرکت تولیدی
4-نتایج
5- نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Strategic planning is a vital management tool for projecting the long-range business goals and is not only for big businesses, but also applicable to small businesses in spite of their limited resources. To do this effectively, organizations should determine their strengths and weaknesses. Organizations have to produce appropriate action plans to overcome these weaknesses and it is very important to prioritize the action plans according to limited resources. In the current practice, a sequential model for overcoming this prioritization problem has not been studied in the related literature. Therefore we proposed a fuzzy sequential model (FSM) to help organizations in strategic planning process. This model includes four steps which are; determining open to improvement areas (OIAs), determining the root cause, developing action plans for each root cause and determining priority of OIAs hence action plans respectively. The proposed model was applied in a local manufacturing small medium enterprise (SME) as a real world case study. Results of the case study show that relatively more prioritized OIAs for the SME are, “mid-level managers take inadequate initiatives”, “failure to comply with the design calendar in Research & Development (R&D) and Product Development (P&D) processes”, “small lot sizes”, respectively.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برنامه ریزی راهبردی، یک ابزار مدیریت مهم و حیاتی برای طرح ریزی اهداف کسب و کار بلند مدت می باشد به طوری که نه تنها برای کسب و کار های بزرگ مهم است بلکه قابل کاربرد به کسب و کار های کوچک علی رغم منابع محدود آن هاست. سازمان ها برای انجام کارامد تر این کار، بایستی نقاط قوت و ضعف خود را تعیین کنند. سازمان ها بایستی برنامه های عملیاتی مناسب را برای غلبه بر این نقاط ضعف ارایه کنند و اولویت بندی برنامه های عملیاتی بر طبق منابع محدود بسیار مهم است. در عملیات فعلی، یک مدل ترتیبی برای غلبه بر مسائل اولویت بندی در منابع مربوطه مورد مطالعه قرار نگرفته است. از این روی ما مدل ترتیبی فازی(FSM) را برای کمک به سازمان ها در فرایند برنامه ریزی راهبردی پیشنهاد می کنیم. این مدل شامل چهار مرحله است: تعیین میزان پذیرش زمینه های بهبود و پیشرفت(OIA) تعیین علت اصلی، توسعه برنامه های عملیاتی برای هر علت ریشه ای و تعیین اولویت OIA ها برای برنامه های عملیاتی. مدل پیشنهادی در یک شرکت متوسط کوچک تولیدی محلی(SME) به عنوان یک مطالعه موردی دنیای واقعی استفاده شد. نتایج مطالعه موردی نشان می دهد که OIA های در اولویت برای SME به ترتیب شامل موارد زیر هستند: مدیران سطح میانی که طرح های ناکافی پیاده می کنند، ناتوانی درانطباق با تقویم طراحی در فرایند تحقیق و توسعه و فرایند های توسعه محصول(P&d)، مقدار کالای کم.

بدون دیدگاه