ترجمه مقاله تاثیر ریسک پذیری مالی بر تصمیمات سرمایه گذاری در زمینه مشاوره مالی

ترجمه مقاله تاثیر ریسک پذیری مالی بر تصمیمات سرمایه گذاری در زمینه مشاوره مالی
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر ریسک پذیری مالی بر تصمیمات سرمایه گذاری در زمینه مشاوره مالی
عنوان انگلیسی
The Influence of Financial Risk Tolerance on Investment Decision-Making in a Financial Advice Context
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
22
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.111 در سال 2018
شاخص H_index مجله
6 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.220 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
1834-2019
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q3 در سال 2018
کد محصول
9888
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، اقتصاد، مدیریت مالی، مهندسی مالی و ریسک، اقتصاد مالی
مجله
مجله استرالیایی حسابداری ، کسب و کار و امور مالی - Australasian Accounting - Business and Finance Journal
دانشگاه
دانشگاه بین المللی - HCMC ، دانشگاه ملی ویتنام
کلمات کلیدی
ریسک پذیری، تصمیمات سرمایه گذاری فردی، رابطه مشتری - مشاور، زمینه مشاوره مالی
کلمات کلیدی انگلیسی
Risk tolerance - individual investment decisions - client-adviser relationship - financial advice context
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.14453/aabfj.v10i3.2
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب تصمیم درباره تخصیص دارایی / ریسک پذیری
2.1. عوامل تعیین کننده در ریسک پذیری مالی: اعتماد، طول مدت رابطه، و سواد مالی
2.2. ریسک پذیری و تصمیمات سرمایه گذاری
3. روش تحقیق
3.1. نمونه و روند نمونه گیری
3.2. معیارها
4. نتایج
4.1. تجزیه و تحلیل داده های مقدماتی
4.2. بررسی اجمالی تجزیه و تحلیل
3.4 ارزیابی مدل اندازه گیری
تحلیل اکتشافی عاملی
تحلیل عاملی تاییدی
روایی همگر و افتراقی
4.4. ارزیابی مدل ساختاری
4.5. مقایسه با دیگر مدل های ساختاری تو در تو
4.6. تجزیه و تحلیل حساسیت برای تاثیر ریسک پذیری بر تخصیص دارایی
5. بحث و نتیجه گیری
5.1. بحث
5.2. محدودیت ها و حوزه های تحقیقات آتی
5.3. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Client risk tolerance is universally assessed in the advisory process to help financial advisers provide suitable advice that assists clients in their investment decision-making. Although there is a well-established literature on risk tolerance and decision-making, little is known about financial risk tolerance and its influence on investor decisions in the financial advice context. Thus, the purpose of this study is to examine this influence with a focus on the key expected risk tolerance determinants: client financial literacy, trust in the financial advice service, and relationship length with the service. A new theoretical model and related hypotheses were proposed and tested using survey data from financial adviser clients in Australia (N=538). Results revealed a positive relationship between client risk tolerance and investment decisionmaking. Further, client trust and relationship length with the service were found to be positively associated with client financial literacy and risk tolerance. These findings, which provide a more comprehensive understanding of how risk tolerance and its antecedents influence client decisions, have the potential to improve advice in the financial services industry.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
عموماً ارزیابی ریسک پذیری مشتری در فرآیند مشاوره به منظور کمک به مشاوران مالی برای ارائه مشاوره مناسب می باشد تا به مشتریان در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری آنان یاری رساند. اگر چه ادبیات مشخصی درباره ریسک پذیری و تصمیم گیری وجود دارد اما معلومات مربوط به ریسک پذیری مالی و تاثیر آن بر تصمیمات سرمایه گذار در زمینه مشاوره مالی اندک می باشد. بنابراین، هدف مطالعه حاضر بررسی این تاثیرگذاری با تمرکز بر روی شاخص های تعیین کننده کلیدی ریسک پذیری مورد انتظار یعنی: سواد مالی مشتری، اعتماد به خدمات مشاوره مالی، و طول مدت رابطه با خدمات می باشد. مدل نظری جدید و فرضیات مربوطه پیشنهاد شده و با استفاده از داده های نظرسنجی حاصل از مشتریان مشاور مالی در استرالیا (538 = N) آزمایش گردیدند. نتایج آشکار ساختند که رابطه مثبتی بین ریسک پذیری مشتری و تصمیمات سرمایه گذاری وجود دارد. افزون بر این، اعتماد مشتری و طول مدت رابطه با خدمات نیز ارتباط مثبتی با سواد مالی مشتری و ریسک پذیری دارد. این یافته ها که ارائه گر درک جامع تری از نحوه تاثیرگذاری ریسک پذیری و پیشایندهای آن بر تصمیمات مشتری هستند از پتانسیل بهبود مشاوره در صنعت خدمات مالی برخوردارند.

بدون دیدگاه