منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بررسی رفتارهای طرفدار محیط زیست مصرف کنندگان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی رفتارهای طرفدار محیط زیست مصرف کنندگان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی رفتارهای طرفدار محیط زیست مصرف کنندگان: تجزیه و تحلیل عوامل زمینه ای، نگرش و رفتارها
عنوان انگلیسی
Exploring pro-environmental behaviors of consumers: An analysis of contextual factors, attitude, and behaviors
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9737
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
محیط زیست و مدیریت، مدیریت منابع انسانی
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده علوم مدیریت، دانشگاه کبک در مونترال، کانادا
کلمات کلیدی
رفتار طرفدار محیط زیست، ‌ نگرش طرفدار محیط زیست، رفتار مصرف کننده،‌ عوامل زمینه‌ای، تجزیه و تحلیل میانجیگری، مدلسازی معادلات ساختاری
کلمات کلیدی انگلیسی
Pro-environmental behavior - Pro-environmental attitude - Consumer behavior - Contextual factors - Mediation analysis - Structural equation modeling
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.06.010
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. تحقیقات گذشته
3. چارچوب مفهومی
3.1. رفتار
3.2.. زمینه
3.3. نگرش

4. روش ها
4.1. گردآوری داده ها
4.2. اندازه گیری
4.3. روایی و قابلیت اعتماد
5. تجزیه تحلیل و نتایج
5.1. اثرات زمینه و نگرش بر رفتار
5.2. آزمون واسطه ای
5.3. پیشایندهای واسطه ها
5.4. اثرات واسطه ها بر رفتار
5.5. آزمون واسطه ای
5.6. مدل جایگزین
6. بحث
6.1. پیامدهای نظری
6.2. پیامدهای مدیریتی
6.3. محدودیت ها و مسیرهای تحقیقاتی آتی

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

By including the context within which consumers' pro-environmental attitudes and behaviors are formed, this research provides a comprehensive delineation of the process that leads from context to behavior. This is the first study to examine context factors as subjective perceptions made by consumers about aspects of their own situation, specifically the extent to which they perceive having more or less time, money, and power available. In contrast to previous research considering one type of behavior (such as recycling), this study recognizes pro-environmental behavior as a heterogeneous, multi-dimensional construct, and includes both public and private sphere behaviors. Pro-environmental business managers and policy-makers may not be in a position to impact objective contextual factors that consumers face, however, they may influence perceptions and attitudes. This study identifies specifically which variables may be of more interest to modulate, so as to increase pro-environmental behavior.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
با گنجاندن زمینه در نگرش ها و رفتارهای طرفدار محیط زیست مصرف کنندگان که در آن زمینه شکل می گیرند، تحقیق حاضر تصویر جامعی از فرآیندی را ارائه می دهد که از زمینه به رفتار منجر می شود. این تحقیق اولین مطالعه ای است که به بررسی عوامل زمینه ای به عنوان برداشت های ذهنی پرداخته شده توسط مصرف کنندگان درباره جنبه های وضعیت آنان و به طور خاص میزان برداشت آن ها نسبت به برخورداری بیشتر یا کمتر از زمان، پول، و قدرت موجود می پردازد. برخلاف پژوهش های قبلی که یک نوع رفتار (مانند بازیافت) را مد نظر قرار می دادند، مطالعه حاضر رفتارهای طرفدار محیط زیست را به عنوان یک ساختار ناهمگن و چند بُعدی به رسمیت می شناسد که مشتمل بر هر دو حوزه رفتار عمومی و خصوصی است. مدیران و سیااستگذاران کسب و کار طرفدار محیط زیست ممکن است در موقعیتی نباشند که بر عوامل زمینه ای عینی که مصرف کنندگان با آن مواجه هستند، تاثیر بگذارند اما با این حال، می توانند بر برداشت ها و نگرش های آنان تاثیرگذار باشند. مطالعه حاضر به طور خاص به شناسایی متغیرهایی می پردازد که ممکن است برای تعدیل در راستای افزایش رفتارهای طرفدار محیط ریست بیشتر مورد توجه باشند.

بدون دیدگاه