ترجمه مقاله اصول اخلاق زیست محیطی و عدم تقارن اطلاعاتی بین سهام داران سازمانی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله اصول اخلاق زیست محیطی و عدم تقارن اطلاعاتی بین سهام داران سازمانی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اصول اخلاق زیست محیطی و عدم تقارن اطلاعاتی بین سهام داران سازمانی
عنوان انگلیسی
Environmental Ethics and Information Asymmetry among Organizational Stakeholders
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2000
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.330 در سال 2019
شاخص H_index مجله
147 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.860 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0167-4544
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10630
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، حسابداری
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، حسابداری خدمات عمومی
مجله
مجله اخلاق تجارت - Journal of Business Ethics
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1023/A:1006340624326
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
اهداف زیست محیطی متضاد سهامداران سازمانی
عدم تقارن اطلاعات میان سهام داران سازمانی
عدم تقارن اطلاعات بین یک شرکت و جامعه
عدم تقارن اطلاعات در داخل جامعه
عدم تقارن اطلاعات در بلند مدت
پیامدهای سیاسی
پیامدهای EPCRA
پیامدهای فرمان اجرایی در عدالت زیست محیط
پیامدها برای شرکت ها
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

This paper addresses the conflicting environmental interests of a firm and the community, an important stakeholder. The short-term profit maximization objective of a firm may stand in contrast with what the community wants – a “safe and clean environment”. This paper argues that the information regarding the environmental impact of a firm’s products, processes, and waste may be asymmetrically distributed between the firm and the community. The resultant information asymmetry may influence the probability of a firm acting opportunistically, and ultimately, a firm’s ethical behavior. The paper identifies information asymmetry between a firm and community, as well as that within the community. The perceived information asymmetry across various community segments may perhaps be a determinant of environmental discrimination. The paper further contends that information asymmetry may diminish in the long run. Finally it examines the implications of information asymmetry for firms and government policy.

Introduction

A number of researchers in business and environmental ethics have argued that a firm needs to meet the objectives of its stakeholders, concerning various environmental issues (Clarkson, 1995; Freeman, 1984, pp. 102–107; Hargrove, 1995; Shrivastava, 1995). This prescription has important implications for corporate environmental and social performance (e.g., Epstein, 1996; Wood, 1991a, b). It is, however, likely that the objectives of a firm – such as short-term wealth maximization, may be in conflict with those of other stakeholders. For example, the community surrounding a firm’s manufacturing plants, an important stakeholder of the firm, may want a safe and clean environment. This may constrain a firm’s profitability in the short run.

Conclusion

This paper examines the antecedents and consequences of information asymmetry among a firm’s stakeholders regarding corporate environmental practices. The information asymmetry arises in the short run, because an opportunistic firm may withhold or manipulate some of the information about the environmental impact of its products and processes. As a result of its informational advantage over the community, a firm is likely to generate significant rents. This paper identifies information asymmetry between a firm and community, as well as that within the community. Both kinds of information asymmetry may decrease in the long run because the community may retaliate or the informed members of the community may impart externalities on the uninformed ones. The government policies may also eventually force a firm to disclose more information. For example, the EPCRA 1986 has implications for the communities’ right to know a firm’s environmental practices. The Executive Order on Environmental Justice, on the other hand, has implications for how the information may be distributed among various community segments. Finally, we argue that in the long run, transactions characterized by cooperation and trust between a firm and the community are likely to be a source of rents.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله، منافع متضاد زیست محیطی یک شرکت و جامعه، یک ذینفع مهم بیان می شود. ممکن است هدف حداکثر سازی سود کوتاه مدت یک شرکت در مقابل آنچه جامعه می خواهد -یعنی یک " محیط امن و پاک "، باشد. این مقاله استدلال می کند که اطلاعات راجع به اثرات زیست محیطی محصولات، فرآیندها و ضایعات یک شرکت ممکن است به صورت نامتقارن بین شرکت و جامعه توزیع شده باشد. عدم تقارن اطلاعات حاصل، ممکن است احتمال اقدام فرصت طلبانه یک شرکت، و در نهایت، رفتار اخلاقی یک شرکت را تحت تاثیر قرار دهد. مقاله عدم تقارن اطلاعات بین یک شرکت و جامعه، و همچنین در درون جامعه را شناسایی می کند. عدم تقارن اطلاعات ملاحظه شده در بخش های مختلف جامعه، شاید تعیین کننده تبعیض های زیست محیطی باشد. در ادامه این مقاله ادعا می کند که ممکن است در دراز مدت از عدم تقارن اطلاعاتی کاسته شود. در نهایت پیامدهای عدم تقارن اطلاعات برای شرکت ها و سیاست دولت مورد بررسی قرار می گیرد.
مقدمه
تعدادی از محققان در کسب و کار و اصول اخلاقی زیست محیطی بحث کرده اند که یک شرکت نیاز دارد که به اهداف سهامداران خود، در مورد مسائل زیست محیطی مختلف برسد (کلارکسون،1995 ؛ فریمن، 1984، صفحات 102-107؛ هارگروف، 1995؛ شریواستاوا، 1995). این موضوع پیامدهای مهمی برای عملکرد زیست محیطی و اجتماعی شرکت دارد (به عنوان مثال، اپستاین، 1996؛ وود،a ,b 1991( . با این حال، این احتمال وجود دارد که اهداف یک شرکت - مانند حداکثر سازی ثروت در کوتاه مدت، در تضاد با ذینفعان دیگر باشد. به عنوان مثال جامعه دربرگیرنده تجهیزات تولیدی یک شرکت، یک ذینفع مهم شرکت، ممکن است خواستار یک محیط امن و تمیز باشد. این مسئله ممکن است در کوتاه مدت، برای شرکت منفعت ایجاد کند.
نتیجه گیری
این مقاله به بررسی سوابق و پیامدهای عدم تقارن اطلاعات در میان سهامداران شرکت در مورد شیوه های محیطی شرکت های بزرگ می پردازد. عدم تقارن اطلاعات در کوتاه مدت ایجاد می شود چون یک شرکت فرصت طلب ممکن است برخی از اطلاعات را در مورد اثرات زیست محیطی محصولات و فرآیندهای خود مضایقه و یا دستکاری کند. به عنوان یک نتیجه از منفعت اطلاعاتی بر جامعه، احتمال دارد که یک شرکت منافع قابل توجهی را بدست آورد.
این مقاله عدم تقارن اطلاعات بین یک شرکت و جامعه، و همچنین در درون جامعه را شناسایی می کند. هر دو نوع عدم تقارن اطلاعات ممکن است در دراز مدت کاهش یابند چون ممکن است جامعه تلافی کند یا اعضای آگاه جامعه اثرات جانبی روی افراد ناآگاه را افشاء کنند. سیاست های دولت نیز ممکن است در نهایت یک شرکت را مجبور به افشای اطلاعات بیشتر کند. به عنوان مثال EPCRA 1986 دارای پیامدهایی برای حق جوامع در دانستن شیوه های زیست محیطی یک شرکت است. از سوی دیگر، فرمان اجرایی در عدالت زیست محیطی، دارای پیامدهایی برای چگونگی توزیع اطلاعات در میان بخش های مختلف جامعه است. در نهایت، استدلال می کنیم که در دراز مدت، معاملاتی که با همکاری و اعتماد بین یک شرکت و جامعه صورت گرفته است، به احتمال زیاد یک منبع منفعتی هستند.

بدون دیدگاه