دانلود ترجمه مقاله عوامل کلیدی کسب و کار در کارایی بازی های دیجیتال - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله عوامل کلیدی کسب و کار در کارایی بازی های دیجیتال - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحقیقات تجربی عوامل کلیدی کسب و کار در کارایی بازی های دیجیتال
عنوان انگلیسی
Empirical investigation of key business factors for digital game performance
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
21
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4584
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، بازی‌ های رایانه‌ ای، نرم‌ افزار و مدیریت کسب و کار
مجله
سرگرمی کامپیوتر (Entertainment Computing)
دانشگاه
گروه مهندسی برق و کامپیوتر، دانشگاه وسترن انتاریو، لندن، انتاریو، کانادا
کلمات کلیدی
بازیهای نرم افزاری عملکرد تجاری بازیهای ویدئویی، بازی آنلاین، بررسی تجربی، عوامل تجاری بازیها
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۱ ۱ انگیزهءپژوهش
۲ مروری برمنابع
۱ ۲ رضایت مشتری و یا وفاداری
۲ ۲ جهت گیری بازار
۳ ۲ نوآوری
۴ ۲ مدیریت ارتباطات
۵ ۲ زمان بازاریابی
۶ ۲ استراتژی کسب در آمد
۷ ۲ استراتژی نام تجاری
۳ مدل تحقیق و فرضیه ها
۴ روش تحقیق
۱ ۴ اندازه گیری بازار
۲ ۴ قابلیت اطمینان و اعتبار تجزیه و تحلیل
۳ ۴ تجزیه و تحلیل شرایط بینابین
۴ ۴ روش های تجزیه و تحلیل داده ها
۵ تجزیه و تحلیل نتایج و داده ها
۱ ۵ فاز اول آزمون فرضیه ها
۵ ۲ مرحله دوم آزمون فرضیه ها
۵ ۳ مرحله سوم آزمون فرضیه ها
۵ ۴ تست مدل تحقیقاتی
۶ بحث
۶ ۱ محدودیت ها و تهدیدات به اعتبارهای خارجی
۷ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Game development is an interdisciplinary concept that embraces software engineering, business, management, and artistic disciplines. This research facilitates a better understanding of the business dimension of digital games. The main objective of this research is to investigate empirically the effect of business factors on the performance of digital games in the market and to answer the research questions asked in this study. Game development organizations are facing high pressure and competition in the digital game industry. Business has become a crucial dimension, especially for game development organizations. The main contribution of this paper is to investigate empirically the influence of key business factors on the business performance of games. This is the first study in the domain of game development that demonstrates the interrelationship between key business factors and game performance in the market. The results of the study provide evidence that game development organizations must deal with multiple business key factors to remain competitive and handle the high pressure in the digital game industry. Furthermore, the results of the study support the theoretical assertion that key business factors play an important role in game business performance.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
توسعه بازی یک مفهوم بین رشته ای است که شامل تخصص های مهندسی کسب و کار و مدیریت و رشته های هنری می شود این پژوهش جهت تسهیل درک بهتری از کسب و کار برای بازی های دیجیتال است هدف اصلی از این تحقیق بررسی تجربی اثر عوامل کسب و کار برروی عملکرد بازی های دیجیتال در بازار بوده وبه دنبال پاسخی برای پرسش پرسیده شده در این مطالعه است. سازمان ها با توسعهء بازیها با فشار بالا و رقابت در صنعت بازی های دیجیتال روبرو هستند پس کسب و کاردرآن به یک بعد مهم تبدیل شده است بویژه برای توسعهء بازیها.سهم اصلی این مقاله بررسی تجربی تاًثیر کلیدی عوامل کسب و کار در عوامل کسب و کار از بازیها است. این اولین مطالعه در حوزهء توسعه ی بازی است که نشان می دهد،روابط متقابل بین عوامل کلیدی کسب و کار و عملکرد بازی در بازار چگونه است .نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که سازمان های توسعه دهندهء بازی باید رسیدگی به عوامل کلیدی کسب و کار را با حفظ توان رقابتی و رسیدن به حجم بالا در صنعت بازی های دیجیتال را نشان می دهد علاوه بر این ،نتایج این مطالعه از این ادعا ی نظری که از عوامل کلیدی نقش مهمی را در عملکرد کسب و کار بازی را دارد ،حمایت می کند.

بدون دیدگاه