ترجمه مقاله تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا

ترجمه مقاله تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تست های دینامومتر کفشک های ترمز تحت شرایط تر برای قطارهای سرعت بالا
عنوان انگلیسی
Dynamometer Tests of Brake Shoes under Wet Conditions for the High Speed Trains
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2011
نشریه
Universitypress
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8766
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی سیستمهای تعلیق، ترمز و فرمان، سیستم محرکه خودرو و مکانیک خودرو
مجله
مجله بین المللی کاربردها، مهندسی و توسعه سیستم
کلمات کلیدی
بلوک‌های ترمز لبه، دینامومتر ترمز، وسیله نقلیه ریلی، ضریب اصطکاک، شرایط تر
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- دینامومتر ترمز
3- محیط تجربی
4- آزمایشات
5- جمع‌بندی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper discuss comparative studies of the wheel tread brake with composite brake blocks between under conditions with dry and wet using the dynamometer tests for the high speed trains. Generally brake system of railway vehicles has a crucial role for the safety as well as riding quality of passengers. And brake dynamometers are widely used to evaluate the performance of brake systems and test the brake parts under various environments (weight, velocity, brake force, wet-dry conditions). Especially, in the process of the brake stops, the friction coefficients between under dry and wet conditions must not deviate from each other by more than 15% under the same testing conditions. Experiments on the brake dynamometer for the high speed trains are shown to illustrate the comparative studies of the tread brake of dynamometer tests between under dry and wet conditions with initial vehicle speed at 200 [km/h] and 80 [km/h] considering the 920 [mm] wheel diameter, respectively.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله مطالعات مقایسه‌ای ترمز لبه چرخ را با بلوک‌های ترمز ترکیبی تحت شرایط خشک و تر با استفاده از تست‌های دینامومتر برای قطارهای سرعت بالا مورد بررسی قرار می‌دهد. در حالت کلی، سیستم ترمز وسایل نقلیه ریلی دارای یک نقش اساسی در ایمنی و همچنین کیفیت سفر مسافران می‌باشد و دینامومترهای ترمز به طور گسترده‌ای برای ارزیابی عملکرد سیستم‌های ترمز و تست بخش‌های ترمز تحت شرایط محیطی متفاوت (وزن، سرعت، نیروی ترمز و شرایط خشک- تر) به کار رفته‌اند. بخصوص، در فرآیند توقف با ترمز، ضرایب اصطکاک در شرایط تر و خشک نباید بیش از 15 درصد تحت شرایط تست یکسان با هم اختلاف داشته باشند. آزمایشات بر روی دینامومتر ترمز برای قطارهای سرعت بالا برای نشان دادن مطالعات مقایسه‌ای ترمز لبه در تست‌های دینامومتری بین شرایط خشک و تر با سرعت اولیه 200 و 80 کیلومتر بر ساعت و قطر چرخ 920 میلیمتر انجام شده‌اند.

بدون دیدگاه