ترجمه مقاله سیستم پشتیبانی تصمیم برای اجاره خودرو پویا - نشریه الزویر

ترجمه مقاله سیستم پشتیبانی تصمیم برای اجاره خودرو پویا - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
سیستم پشتیبانی تصمیم برای اجاره خودرو پویا
عنوان انگلیسی
A dynamic carsharing decision support system
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7206
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی حمل و نقل
مجله
تحقیقات حمل و نقل بخش E
دانشگاه
گروه مهندسی عمران، دانشگاه تورنتو، کانادا
کلمات کلیدی
اجاره خودرو، سیستم پشتیبانی تصمیم، بهینه سازی، شبیه سازی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. نقد و بررسی آثار
3. جایگاه مساله به اجاره خودرو
3.1 برنامه های زمانی کاربران
3.2 اندازه ناوگان و جابجایی خودرو
3.3 روش حل
4. مدل مبنا
5. مدل جابجایی پویا
5.1 بهینه سازی: جابجایی خودرو و فهرست موجودی پارکینگ
5.1.1 بهینه سازی جابجایی خودرو (VRO)
5.1.2 بهینه سازی موجودی پارکینگ (PIO)
5.2 شبیه سازی
5.3 سنجشهای اثر بخشی (MOE)
6. مساله نمونه: نمونه اتوشر
6.1 آنالیز مدل مبنا
6.2 آنالیز مدل پویا
7.نتیجه گیری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper proposes a dynamic optimization–simulation model as a decision support system for one-way carsharing organizations. To reduce the vehicle imbalance in one-way systems, a Vehicle Relocation Optimization model is solved successively in a discrete event simulation. Each event is the arrival of a new user. The model is compared to an a priori benchmark model. Autoshare is chosen as a case study. Results show that increasing the reservation time (time between requesting and picking up a vehicle) from 0 to 30 min reduces fleet size by 86%. The model captures a tradeoff between vehicle relocation hours and fleet size.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مقاله یک مدل شبیه سازی بهینه سازی پویا را به صورت یک سیستم پشتیبانی از تصمیم، برای سازمانهای اجاره خودروی یک طرفه، ارائه میدهد. برای کاهش عدم هماهنگی در سیستمهای یکطرفه، یک مدل بهینه سازی جابجایی وسیله  نقلیه، به طور متوالی در یک شبیه سازی رویداد گسسته، حل میشود. هر رویداد، رسیدن یک کاربر جدید است. این مدل با یک مدل مبنای قیاسی مقایسه میشود. اتوشیر(Autoshare)، به عنوان یک نمونه ی موردی انتخاب میشود. نتایج نشان میدهد با افزایش زمان رزرواسیون (زمان بین درخواست و سوار شدن یک خودرو)از 0 تا 30 دقیقه، اندازه ی ناوگان به میزان 86% کاهش می یابد. این مدل یک رابطه ی جایگزینی را بین ساعات جابجایی خودرو و اندازه ی ناوگان بدست می آورد.

بدون دیدگاه