ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازار های B2B: از دیدگاه یک بازار نو ظهور
عنوان انگلیسی
The determinants of franchise brand loyalty in B2B markets: An emerging market perspective
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8207
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه وولونگونگ در دبی، گروه بازرگانی و مدیریت، امارات متحده عربی
کلمات کلیدی
وفاداری برند B2B ، وابستگی عاطفی به نام تجاری، شایستگی فرانشیزور، سطح به اشتراک گذاری اطلاعات، ارزش ارتباط، بازار های نو ظهور
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش زمینه تحقیق
برندینگ B2B در بازار های نو ظهور
فرانشیزینگ در هند
بررسی گزارشات و توسعه فرضیه ها
شایستگی درک شده فرانشیزور
سطح به اشتراک گذاری اطلاعات
وابستگی عاطفی به نام تجاری
ارزش ارتباطی درک شده
وفاداری برند B2B
روش تحقیق
جمع آوری داده و نمونه
اندازه گیری ها
تجزیه و تحلیل مقدماتی، مدل اندازه گیری و روش متداول
تجزیه و تحلیل داد ها و نتایج
تجزیه و تحلیل بر مبنای داده پردازی
مباحث و مفاهیم
پیامد های نظری
پیامد های مدیریتی
محدودیت ها و مسیر تحقیقاتی آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Brand loyalty remains a salient measure of brand success in business-to-business (B2B) markets, yet the drivers of B2B brand loyalty vary from one context to another. While global franchising is accepted as a major entry mode into emerging markets, limited research has focused on the drivers of franchise brand loyalty in emerging markets. This study advances a nomological network model of the determinants of franchise brand loyalty in an emerging market. The hypotheses were tested from the franchisees' perspective using survey data from Indian franchises. The respondents were selected using stratified random sampling based on geographic location and industry type. The findings indicated that perceived franchisor competence and the level of information sharing play key roles in influencing franchisees' emotional brand attachment and perceived relationship value, which in turn enhance brand loyalty. Theoretical and practical implications as well as future research directions are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
وفاداری به برند یک ابزار مهم در زمینه اندازه گیری موفقیت برند در بازار های B2B ( بین شرکت ها ) است، لذا محرک های وفاداری به برند در بازار های B2B نسبت به عرصه های دیگر کاملا متفاوت است. درحالیکه فرانشیز جهانی به عنوان یک سبک ورود عمده به بازار های نوظهور پذیرفته شده است تحقیقات محدودی نیز وجود دارد که بر محرک های وفاداری به برند فرانشیز در بازار های نوظهور متمرکز هستند. این پژوهش یک مدل ناهمسان شناختی را از عوامل تعیین کننده وفاداری به برند فرانشیز در بازار های نو ظهور را مورد بررسی قرار داده است. فرضیه ها نیز بر مبنای دیدگاه های فرانشیز ها و با استفاده از داده های نظر سنجی از فرانشیز ها در کشور هند مورد آزمایش و تست قرار گرفته اند. پاسخ دهنگان با استفاده از نمونه گیری تصادفی بر مبنای موقعیت جغرافیایی و نوع صنعت انتخاب شدند. یافته ها نشان می دهد که شایستگی درک شده فرانشیزور و سطح به اشتراک گذاری اطلاعات نقشی کلیدی و تاثیر گذار بر وابستگی عاطفی به نام تجاری و ارزش ارتباط درک شده ایفا می کنند که به نوبه خود باعث ارتقا وفاداری به برند می شود. مفاهیم نظری و عملی و همچنین مسیر های تحقیقاتی آینده نیز مورد بحث قرار گرفته است.

بدون دیدگاه