ترجمه مقاله تعریف مدیریت دانش - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تعریف مدیریت دانش - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تعریف مدیریت دانش، با مدیریت دانش یا بدون مدیریت دانش؟ پرسشی که می توان مطرح نمود
عنوان انگلیسی
Defining knowledge management: Knowledge management or not knowledge management? That is the question
صفحات مقاله فارسی
4
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2005
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7920
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت دانش
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف مدیریت دانش
مدیریت دانش در عمل
نتیجه گیری
پیشنهاد
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

In today’s extremely competitive business world, organizations constantly strive to stay ahead in their chosen marketplace. Commitment to best practice, knowledge and excellence is continually at the forefront of managers’ minds. We hear terms such as customer service, Investors in People and knowledge management used daily as proof of benchmarks of excellence. While the first two of these can be easily gauged, there is a degree of uncertainty and vagueness about knowledge management.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
سازمان ها در دنیای بی نهایت رقابتی فعلی به طور ثابت در تلاش هستند تا از بازار انتخاب شده اشان جلو بزنند . تعهد همراه با تمرین ، دانش و برتری عالی به طور دایمی در اولویت تفکرات خلاق مدیران قرار دارند . ما اصطلاحاتی نظیر سرویس مشتری ، سرمایه گذاران در حوزه مدیریت دانش و مردم را می شنویم که به طور روزانه به عنوان دلیل معیار های برتری مورد استفاده قرار گرفته اند .
در حالی که دو اصطلاح اول را می توان به راحتی اندازه گیری نمود ، در انجا یک میزانی از ابهام و عدم قطعیت در مورد مدیریت دانش وجود دارد .

بدون دیدگاه