ترجمه مقاله توجه مصرف کنندگان به قیمت در تجارت اجتماعی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله توجه مصرف کنندگان به قیمت در تجارت اجتماعی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
توجه مصرف کنندگان به قیمت در تجارت اجتماعی: الگوهای ردیابی چشمی در خرده فروشی پوشاک
عنوان انگلیسی
Consumer attention to price in social commerce: Eye tracking patterns in retail clothing
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2019
شاخص H_index مجله
158 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10300
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشگاه Reykjavik، ایسلند
کلمات کلیدی
تجارت اجتماعی، تجارت در فیس بوک (f-commerce)، قیمت، توجه، ردیابی چشمی، خرده فروشی پوشاک
کلمات کلیدی انگلیسی
Social commerce - F-commerce - Price - Attention - Eye tracking - Retail clothing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2016.04.072
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پیش زمینه نظری
اثر نقاط قیمت روی توجه به قیمت
اثر میدان دید قیمت روی توجه به قیمت
اثر وجود مدل / مانکن روی توجه به قیمت
روش
شرکت کنندگان، وضعیت ظاهر و محصول
طراحی و فرایند
نتایج
بحث
نتیجه گیری
خلاصه نتایج و مسیرهای تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Although the literature establishes the importance of pricing in relation to traditional retailers and e-commerce, few studies consider its importance in social commerce. This study uses eye tracking to examine observational behavior as fixation time on price and the total fixation time on a Facebook page that displays clothing products. This study employs interventions both directly related (via different prices of clothes and price visibility) and indirectly related (via human models vs. mannequins) to the price label. Results show a U-shape function for fixations on price and total fixations on a page with respect to price for females who buy for themselves and males who buy for their partners. This finding points not only to the utilitarian position of price, but also to its informational role. This study introduces a conceptual framework for further research, focused on the mechanisms through which social commerce can lead to increased sales and profits.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اگرچه در مقالات به اهمیت قیمت گذاری در رابطه با خرده فروشان سنتی و تجارت الکترونیک تاکید شده است، مطالعات کمی اهمیت این موضوع را از دیدگاه تجارت اجتماعی مورد بررسی قرار داده است. این مطالعه درنظر دارد ردیابی چشمی را برای بررسی رفتار مشاهده ای به عنوان زمان تمرکز روی قیمت و زمان تمرکز کل روی صفحه Facebook که محصولات لباس را به نمایش می گذارد مورد بررسی قرار دهد. این مطالعه مداخلات را هم به روش مستقیم ( از طریق قیمت های مختلف لباس ها و میدان دید قیمت ) و هم به روش غیر مستقیم ( از طریق مدل های انسانی در مقابل انواع مانکن ها ) در برچسب قیمت، بکار می برد. نتایج یک تابع U شکل را برای تمرکزها روی قیمت و تمرکزهای کل روی یک صفحه با توجه به قیمت، برای زنانی که برای خودشان خرید می کنند و مردانی که برای شرکای خودشان خرید می کنند نشان می دهد. این یافته ها نه تنها به موقعیت سودمندی قیمت اشاره دارد بلکه همچنین، به نقش اطلاعاتی آن نیز اشاره دارد. این مطالعه یک چارچوب مفهومی برای مطالعات بیشتر را معرفی می کند، که روی مکانیزم ها از طریق تجارت اجتماعی تمرکز کرده که می تواند منجر به افزایش فروش و سود شود.

بدون دیدگاه