تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله معیار سنجش مربیگری

عنوان فارسی: کارت امتیاز (معیار سنجش) مربیگری: یک روش اکتشافی برای ارزیابی فواید مربیگری سازمانی
عنوان انگلیسی: The Coaching Scorecard: a holistic approach to evaluating the benefits of business coaching
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17
سال انتشار : 2005 فرمت مقاله انگلیسی : PDF
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده کد محصول : 9539
محتوای فایل : zip حجم فایل : 718.65Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت عملکرد، مدیریت دانش و مدیریت کسب و کار
مجله: مجله بین المللی مربیگری و معلمی کردن مبتنی بر شواهد - International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring
کلمات کلیدی: مربی تجاری، ارزیابی، مزیت های تجاری
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: درج نشده است ☓
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

روش شناسی

خلاصه ای از یافته های مقالات

نتایج مورد مطالعاتی

عوامل در انتخاب مربی های خارجی

معیار موفقیت برای مربی گری خارجی

عوامل در ارزیابی مربی های خارجی

نتایج پرسش نامه OSC&M

تحلیل فواید ذینفعان

اهمیت اعتماد به نفس

یک مدل ارزیابی اکتشافی

مباحث

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The use of external business coaches to improve the performance and competence of employees is increasing dramatically. However, there is still little empirical research attesting to its effectiveness in achieving business goals, and there is no universally accepted way of evaluating its added value to the individual or the organisation. This study takes a multi-dimensional approach to reviewing the published literature on the tangible benefits of business coaching combined with the more established processes of training evaluation and business results measurement. The study goes on to identify, via a case study, how a group of corporate purchasers select and measure the effectiveness of external business coaches. Data is also obtained from a large-scale national survey of people receiving coaching in a variety of business contexts. A grounded theory methodology is applied to the data to identify what factors the key stakeholders perceive to be important in deciding if a business coaching relationship is successful. These factors are then used to develop a generic and holistic framework and associated benefits model that is proposed as relevant to both corporate purchasers and external suppliers of business coaching.

نمونه متن ترجمه

چکیده

استفاده از مربی های تجاری خارجی برای بهبود عملکرد و شایستگی کارمندان، به صورت روز افزون در حال گسترش می باشد. اما، هنوز تحقیقات تجربی اندکی در مورد کارایی این روش ها برای رسیدن به مدیریت تجاری وجود دارد و تقریبا هیچ روشی به صورت کلی وجود ندارد که بتوان ارزش افزوده ی این روند را برای افراد و یا سازمان ها، ارزیابی کرد. این مطالعه یک روش چند بعدی را در نظر می گیرد تا بتواند مقالات منتشر شده در مورد فواید محسوس مربی گری تجاری در ترکیب با روند ساختار یافته ی ارزیابی تمرین و اندازه گیری نتایج تجاری را ارزیابی کند. هدف این مطالعه شناسایی کردن این است که یک گروه از خریداران شرکتی ، چگونه می توانند کارایی مربی های تجاری خارجی را اندازه گیری کرده و آن ها را انتخاب کنند. داده هایی در این مطالعه از یک نظر سنجی در مقیاس بزرگ ملی نیز به دست آمده است که پاسخ دهندگان آن، افرادی هستند که در زمینه های تجاری مختلف، از مربی گری استفاده می کنند. یک روش شناسی مبنایی در این قسمت برای داده ها مورد استفاده قرار گرفته است تا مشخص شود که چه عواملی از نظر ذینفعان، مهم ترین موضوعات در تصمیم گیری این موضوع است که رابطه ی مربی گری موثر است یا خیر. این عوامل سپس برای توسعه ی یک قالب کاری عمومی و یا اکتشافی مورد استفاده قرار می گیرند و مدل مزیتی مرتبط با این قضیه، در ارتباط با خریداران شرکتی و تامین کننده های خارجی مربی گری تجاری، ارائه می شود.