ترجمه مقاله طراحی شبکه های توزیع لجستیک شهری کم کربن با استقرار منابع - نشریه الزویر

ترجمه مقاله طراحی شبکه های توزیع لجستیک شهری کم کربن با استقرار منابع - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
طراحی شبکه های توزیع لجستیک شهری کم کربن با استقرار منابع
عنوان انگلیسی
Low-carbon city logistics distribution network design with resource deployment
صفحات مقاله فارسی
31
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5117
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی و علوم محیط زیست و شیمی
گرایش های مرتبط با این مقاله
رشته آلودگی محیط زیست، آلودگی هوا، شیمی آلی و شیمی محیط زیست
مجله
مجله ساخت و تولید پاک کننده (Journal of Cleaner Production)
دانشگاه
دانشکده دنگلینگ اقتصاد و مدیریت، دانشگاه علم و صنعت پکن، چین
کلمات کلیدی
استقرار منابع، تدارکات شهرستان، مالیات بر کربن، برنامه ریزی شبکه، انتشار کربن
فهرست مطالب
چکیده
1.مقدمه
2. ادیبات تحقیق
3. توضیح مسائل و فرمول ها
3.1. فرضیه ها
3.2. شاخصها و پارامترها
3.3. متغیر های تصمیم گیری
3.4. فرمول های ریاضی
3.4.1. تابع هدف
3.4.2. محدودیت ها
3.4.3. خطی سازی فرمول
4. مطالعه ی تجربی
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract The Chinese government has now published its emission reduction goal of carbon dioxide by 2020 and any industrial player is obliged to take effective initiatives to decrease its carbon footprint. For the city logistics distribution system, as a significant energy-consuming and pollutant-emitting sector, energy saving and emission reduction are very meaningful especially for megacities like Beijing. With rational hypotheses and parameter design, meanwhile considering the deployment of low-carbon resources, a novel carbon tax-constrained city logistics distribution network planning model is proposed. The model is a bilinear non-convex mixed integer programming and is reduced to a pure linear mixed integer programming through proper linearization. To verify the effectiveness of the model, an empirical study is conducted on a city logistics operator in Beijing and the popular commercial optimization suite IBM ILOG CPLEX is adopted for optimization purpose. Through analysis of the optimization results and comparison with traditional optimization models, it is found that the proposed model can help the city logistics distribution operator save up to 9.2% of operational cost during a full service cycle, and meanwhile cut down its carbon dioxide discharge by around 54.5% or 2135 metric tons at most.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
دولت چین امروزه در تلاش است تا هدف خود مبنا بر کاهش کربن دی اکسید را تا سال 2020 عملی سازد ، و در این راستا از هر گونه منبع صنعتی درخواست کرده است تا تولید مواد کربنی خود را کاهش دهد . برای سیستمی چون سیستم توزیع لجستیک شهر که یکی از مصرف کننده های مهم انرژی و نیز آلاینده محسوب میشود ، ذخیره انرژی و کاهش میزان ضایعات از اهداف مهم کلانشهر هایی چون بیژینگ به حساب می آید . با در نظر گرفتن گسترش منابع کم کربن و نظریه های منطقی و نیز پارامترهای مطرح شده ، در این مقاله مدلی برای برنامه ریزی طراحی شبکه های توزیع لجستیک شهر با کربن سطح پایین با استقرار منابع ارائه شده است . مدل ارائه شده ، مدلی دوخطی و غیر محدب برنامه ریزی عدد صحیح است وبه یک عدد صحیح مختلط خطی خالص کاهش می یابد . به جهت تشخیص میزان اثر این مدل ، بر روی اپراتورهای لجستیک شهر در بیژینگ مطالعات دقیق تجربی انجام گرفته است و نیز تبلیغات عمومی در جهت بهینه سازی متناسب با IBMILOG CPLEX انجام گرفته است . پس از بررسی نتایج بهینه سازی و مقایسه ی آن با مدل های بهینه ی قدیمی ، دریافتیم که مدل به کار گرفته شده در این پژوهش می تواند به توزیع تدارکات شهر به گونه ای کمک رسانی کند که بتواند 9.2 درصد هزینه های عملیاتی را در طول یه چرخه ی کامل ذخیره کند و به دنبال آن تخلیه ی کربن دی اکسید را حدااکثر تا 54 % یا 2135 تن کاهش دهد .

بدون دیدگاه