ترجمه مقاله آگاهی و اجرای مفاهیم سبز در آمیخته‌ بازاریابی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله آگاهی و اجرای مفاهیم سبز در آمیخته‌ بازاریابی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
آگاهی و اجرای مفاهیم سبز در آمیخته‌ بازاریابی: یک مورد از کشور مالزی
عنوان انگلیسی
The Awareness And Implementation of Green Concepts In Marketing Mix: A Case of Malaysia
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2016
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
211
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
هفتمین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت بازرگانی
دانشگاه
دانشکده کسب و کار، پاهانگ
کلمات کلیدی
بازاریابی سبز، آمیخته‌ بازاریابی، محصول اکولوژیکی
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
۲. مرور مقالات
۳. روش پژوهش
۴. نتایج و یافته ها
الف. سطح آگاهی از مفاهیم محصول سبز
ب. اجرایی سازی بازاریابی سبز در آمیخته‌ بازاریابی شرکت
پ. پیوند میان آگاهی و اجرا سازی
۵. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The concept of green marketing has become the buzzword in the last decade as a result of dramatic increase in environmental consciousness worldwide. Consumers are increasingly realizing the importance of protecting the environment through product choice while companies are increasingly considering the impact of their activities to the environment. This study will looked at the level of awareness on green product concepts among marketing managers and whether there is a connection between their awareness with convictions in their day to day operations. A survey on personal care products manufacturers in peninsular Malaysia was carried out to fulfill the objectives of this study. The main finding was there is significant relationship between manager’s awareness on green concepts and the practice of green programs or activities at a company. The study also found correlation between manager’s awareness and the implementation of green concepts in company’s marketing mix. In response to the overall findings of the study, several recommendations were made.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مفهوم بازاریابی سبز در دهه ی اخیر به دلیل افزایش چشمگیر در آگاهی زیست محیطی در سراسر جهان بر سر زبان ها افتاده است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای اهمیت حفاظت از محیط‌ زیست را از طریق انتخاب محصول درک می ‌کنند در حالی که شرکت ‌ها هم به طور فزاینده ‌ای تاثیر فعالیت ‌های خود بر محیط ‌زیست را در نظر می ‌گیرند. این مطالعه به سطح آگاهی در مورد مفاهیم محصول سبز در میان مدیران بازاریابی خواهد نگریست و اینکه آیا بین آگاهی آنها و اعتقادات در عملیات روزمره‌ی آنان ارتباطی وجود دارد. در این مورد یک بررسی از تولید کنندگان محصولات مربوط به مراقبت شخصی به منظور تحقق اهداف این مطالعه در شبه ‌جزیره مالزی انجام پذیرفت. مهم‌ترین یافته این بود که بين آگاهی مديران نسبت به مفاهيم سبز و اِعمال برنامه ها و فعاليت های سبز در یک شركت ارتباط معنی داری وجود دارد. این مطالعه همچنین همبستگی بین آگاهی مدیران و اجرای مفاهیم سبز در آمیخته‌ی بازاریابی شرکت را دریافته است. در پاسخ به یافته های کلی این مطالعه، چندین توصیه ارایه شده است.

بدون دیدگاه