مطالعه ای بر روی مکانیزم اعتماد تیم مجازی و استراتژی های ایجاد آن
عنوان انگلیسی
A Study on Virtual Team Trust Mechanism and Its Construction Strategies
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2008
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
5043
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات IT، مدیریت و مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت نوآوری و فناوری، اینترنت و شبکه های گسترده، منابع انسانی و روابط کار و مدیریت تکنولوژی
مجله
کنفرانس بین المللی مدیریت اطلاعات، مدیریت نوآوری و مهندسی صنایع
دانشگاه
دانشکده مدیریت، دانشگاه Chongqing Jiaotong، چونگ کینگ چین
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مفهوم اولیه اعتماد
1.2 مفهوم ضمنی اعتماد
2.2. مدل مفهومی اعتماد بر اساس نظریه عمل استدلالی (TRA)
3. مکانیزم اعتماد در تیم مجازی
1.3. مدل رابطه بین اعتماد و عملکرد تیمی
2.3. دو مشخصه اصلی اعتماد تیم مجازی
4. اصول و استراتژی های ایجاد اعتماد در تیم مجازی
1.4. اصول ایجاد و حفظ اعتماد
2.4. استراتژی های مدیریت
5. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract Trust is a critical success factor (CSF) of virtual team, and successful virtual team needs the support of trust construction and maintenance. Based on Theory of Reasoned Action (TRA), the connotation and conceptual model of trust are systematically analyzed, and virtual team trust construction mechanism is discussed by combining with its essential characteristics and its relationship to communication, collaboration, and team performance. The two essential characteristics of virtual team trust are pointed out, which are “swift trust” and “cognitionbased trust”. In virtual teams, trust can be swiftly developed, but it is very fragile. In virtual context, the cognitive element is more important than the affective element of trust. Finally, several management principles and specific strategies for trust construction and maintenance in virtual teams are presented.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اعتماد یکی از عوامل کلیدی موفقیت (CSF) تیم مجازی است و تیم مجازی موفق، به پشتیبانی از ایجاد و حفظ اعتماد نیاز دارد. بر اساس نظریه عمل استدلالی (TRA)، مفهوم ضمنی و مدل مفهومی اعتماد به طور سیستماتیک تحلیل می شود و مکانیزم ایجاد اعتماد تیم مجازی از طریق ترکیب با مشخصات ضروری آن و رابطه آن با ارتباط، همکاری و عملکرد تیمی مورد بحث قرار می گیرد. دو مشخصه ضروری اعتماد تیم مجازی مطرح می شود که عبارتند از: "اعتماد سریع" و "اعتماد مبتنی بر شناخت". در تیم های مجازی، اعتماد را می توان به سرعت ایجاد کرد اما این اعتماد بسیار شکننده است. در محیط مجازی، عنصر شناخت مهم تر از عنصر عاطفی اعتماد است. در نهایت، چند اصل مدیریتی و استراتژی خاص برای ایجاد و حفظ اعتماد در تیم های مجازی ارائه می شود.