دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر اعتماد بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتری - مجله الزویر

دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر اعتماد بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتری - مجله الزویر
قیمت خرید این محصول
۱۸,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی تاثیر اعتماد بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتری
عنوان انگلیسی
Effect of trust on customer acceptance of Internet banking
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2002
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3215
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیک، مدیریت مالی و بانکداری
مجله
تحقیقات نرم افزار و تجارت الکترونیک
دانشگاه
دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت دانشگاه کره جنوبی
کلمات کلیدی
اعتماد مشتری، بانکداری اینترنتی، مدل پذیرش تکنولوژی
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ پیشینه تحقیق

۱ ۲ مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) بکارگرفته شده برای بانکداری اینترنتی
۲ ۲ اعتماد به محیط بانکداری اینترنتی

۳ مدل تحقیق و فرضیات
۴ روش تحقیق

۱ ۴ افراد
۲ ۴ اندازه گیری

۵ نتایج

۱ ۵ پایایی و اعتبار آیتم های اندازه گیری
۲ ۵ سنجش و ارزیابی انطباق کلی مدل
۳ ۵ ارزیابی انطباق مدل اندازه گیری
۴ ۵ ارزیابی انطباق مدل ساختاری

۶ نتیجه گیری

۱ ۶ مبانی تحقیق
۲ ۶ محدودیت ها و مسائل تحقیقاتی دیگر

پیوست A

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Two beliefs, ease of use and usefulness, have been considered to be fundamental in determining the acceptance of various IS in the past decades. These beliefs may not, however, fully explain the users’ behavior in an emerging environment such as Internet banking. In this study, we introduce trust as another belief that has an impact on the acceptance of Internet banking. We collected 845 cases on the Web to survey users’ behavior towards Internet banks. The results of statistical analyses using structural equation modeling indicate that trust has a significant impact on the acceptance of Internet banking.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
دو عقیده به نامهای سهولت استفاده و سودمندی، نقش بسیار مهمی در تعیین پذیرش IS های مختلف در دهه های گذشته ایفا کرده اند. با این حال، عقاید مذکور در مورد رفتار کاربران در محیط های در حال ظهور من جمله بانکداری اینترنتی، به طور کامل توضیح نمی دهند. در این مطالعه، اعتماد را به عنوان عقیده دیگری معرفی می کنیم که بر پذیرش بانکداری اینترنتی تاثیر می گذارد. برای این کار 845 کیس در شبکه وب جمع آوری نموده و رفتار کاربران درقبال بانک های اینترنتی را مورد بررسی قرار می دهیم. نتایج آنالیزهای آماری با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری نشان می دهد که اعتماد تاثیر معناداری بر پذیرش بانکداری اینترنتی اعمال می نماید.

بدون دیدگاه