تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر اعتماد بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتری – مجله الزویر

عنوان فارسی: بررسی تاثیر اعتماد بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتری
عنوان انگلیسی: Effect of trust on customer acceptance of Internet banking
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 25
سال انتشار : 2002 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3215 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 587.65Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیک، مدیریت مالی و بانکداری
مجله: تحقیقات نرم افزار و تجارت الکترونیک
دانشگاه: دانشکده تحصیلات تکمیلی مدیریت دانشگاه کره جنوبی
کلمات کلیدی: اعتماد مشتری، بانکداری اینترنتی، مدل پذیرش تکنولوژی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ پیشینه تحقیق

۱ ۲ مدل پذیرش تکنولوژی (TAM) بکارگرفته شده برای بانکداری اینترنتی

۲ ۲ اعتماد به محیط بانکداری اینترنتی

۳ مدل تحقیق و فرضیات

۴ روش تحقیق

۱ ۴ افراد

۲ ۴ اندازه گیری

۵ نتایج

۱ ۵ پایایی و اعتبار آیتم های اندازه گیری

۲ ۵ سنجش و ارزیابی انطباق کلی مدل

۳ ۵ ارزیابی انطباق مدل اندازه گیری

۴ ۵ ارزیابی انطباق مدل ساختاری

۶ نتیجه گیری

۱ ۶ مبانی تحقیق

۲ ۶ محدودیت ها و مسائل تحقیقاتی دیگر

پیوست A

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Two beliefs, ease of use and usefulness, have been considered to be fundamental in determining the acceptance of various IS in the past decades. These beliefs may not, however, fully explain the users’ behavior in an emerging environment such as Internet banking. In this study, we introduce trust as another belief that has an impact on the acceptance of Internet banking. We collected 845 cases on the Web to survey users’ behavior towards Internet banks. The results of statistical analyses using structural equation modeling indicate that trust has a significant impact on the acceptance of Internet banking.

نمونه متن ترجمه

چکیده

دو عقیده به نامهای سهولت استفاده و سودمندی، نقش بسیار مهمی در تعیین پذیرش IS های مختلف در دهه های گذشته ایفا کرده اند. با این حال، عقاید مذکور در مورد رفتار کاربران در محیط های در حال ظهور من جمله بانکداری اینترنتی، به طور کامل توضیح نمی دهند. در این مطالعه، اعتماد را به عنوان عقیده دیگری معرفی می کنیم که بر پذیرش بانکداری اینترنتی تاثیر می گذارد. برای این کار 845 کیس در شبکه وب جمع آوری نموده و رفتار کاربران درقبال بانک های اینترنتی را مورد بررسی قرار می دهیم. نتایج آنالیزهای آماری با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری نشان می دهد که اعتماد تاثیر معناداری بر پذیرش بانکداری اینترنتی اعمال می نماید.