ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور کارکنان رستوران - نشریه امرالد

ترجمه مقاله رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور کارکنان رستوران - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور کارکنان رستوران- نقش واسطه ای سرمایه اجتماعی سازمانی و تعامل کاری
عنوان انگلیسی
Transformational leadership and restaurant employees customer-oriented behaviours: The mediating role of organizational social capital and work engagement
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
18
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.502 در سال 2018
شاخص H_index مجله
67 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.849 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0959-6119
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10106
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت اجرایی، مدیریت منابع انسانی
مجله
مجله بین المللی مدیریت مهمان نوازی معاصر - International Journal of Contemporary Hospitality Management
دانشگاه
دانشکده تجارت دانشگاه لیدز، انگلستان
کلمات کلیدی
رهبری تحول گرا، رفتارهای مشتری محور، سرمایه اجتماعی سازمانی، تعامل کاری، رستوران ناهار خوری
کلمات کلیدی انگلیسی
Transformational leadership - Customer-oriented behaviours - Organizational social capital - Work engagement - Casual dining restaurants
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/IJCHM-02-2018-0123
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
سرمایه اجتماعی سازمانی به عنوان یک واسطه گر پیوند رهبری تحول گرا و تعامل کاری
تعامل کاری به عنوان واسطه بین پیوند سرمایه اجتماعی سازمانی و رفتارهای مشتری محور
روش کار
روال و نمونه
معیارها
تحلیل داده ها
اعتبارسنجی مدل اندازه گیری
تعصب روش مشترک
آمارهای توصیفی
تست فرضیه ها
بحث و نتیجه گیری ها
پیامدهای نظری
پیامدهای عملیاتی
محدودیت ها و جهت گیری تحقیقات آتی
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose This study aims to propose and test a sequential mediation model in which transformational leadership engenders organizational social capital (OSC), which, in turn, enhances customer-oriented behaviours through work engagement.

Design methodology approach The study’s model was tested using a sample of 229 floor staff from 23 casual dining restaurants in the UK. Multiple source data were used where transformational leadership, OSC and work engagement were rated by employees, while employees’ customer-oriented behaviours were rated by supervisors.

Findings The results of generalized multilevel structural equation modeling provided support for the proposed model and revealed that OSC and work engagement sequentially mediate the link between transformational leadership and customer-oriented behaviours.

Originality value The study addresses calls for research on the link between leadership and customer-oriented behaviours and the potential mechanisms through which this relationship may take place.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف: هدف این مطالعه پیشنهاد و آزمایش یک مدل واسطه ای متوالی است به نحوی که رهبری تحول گرا سبب ایجاد سرمایه اجتماعی سازمانی (OSC) می شود که به نوبه خود سبب ارتقاء رفتارهای مشتری محور از طریق تعامل کاری می گردد.
رویکرد روش طراحی: مدل مطالعه با استفاده از یک نمونه 229 موردی از کارکنان در 23 رستوران در بریتانیا مورد آزمایش قرار گرفته است. چندین منبع داده مورد استفاده قرار گرفته است به طوری که رهبری تحول گرا، OSC و تعامل کاری توسط کارکنان امتیازدهی شده است، در حالی که رفتارهای مشتری محور کارکنان توسط ناظران مورد امتیازدهی قرار گرفته است.
یافته ها: نتایج حاصل از مدل سازی تعمیم یافته و چند سطحی ساختاری از مدل پیشنهادی حمایت می کند و آشکار کرده است که OSC و تعامل کاری به طور متوالی نقش واسطه ای بین رهبری تحول گرا و رفتارهای مشتری محور ایفا می کند.
ارزش اصالت: این مطالعه درخواست تحقیق درباره پیوند میان رهبری و رفتارهای مشتری محور و مکانیزم های بالقوه را از طریقی مورد بررسی قرار می دهد به طوری که این رابطه ممکن است رخ دهد.

بدون دیدگاه